X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
The X Files Linkleri
Sayfa: 1, 2, 3  Sonraki »
 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: The Truth Is Out There
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Çar Nis 20, 2005 1:18 pm    İleti konusu: The X Files Siteleri Alıntıyla Cevap Gönder
From: "not one easily persuaded" (SSTARBUCKJR) 4/27/2001 1:29 pm
To: ALL


arkadaşlar, bu sayfayı yeni buldum. belki bilenleriniz vardır.

http://www.geocities.com/Area51/Keep/6956/Homepage.htm

güzel bi sayfaya benziyor.her yerini gezmeye fırsatım olmadı tabiiki. ama season 8 resimleri falan var. bi girin hadi.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Cum May 13, 2005 1:40 pm    İleti konusu: The X Files Linkleri Alıntıyla Cevap Gönder
From: 4 8 15 16 23 42 (TRARAGORN) 10/17/2002 3:12 pm
To: ALL

http://www.scifi.com/xfiles/downloads/index.html

gusel duzenlenmis pek yeni birsey yok ama ozellikle kronoloji baygı gusel...
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Per Haz 23, 2005 5:02 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
From: Patient X **Truth wants to be known** (okatmer) 6/26/2003 5:16 pm
To: ALL

X-files ve Millenium 'da harikalar yaratan ikilinin web sitesini buldum. Belki daha önce gezdiniz,gördünüz

http://www.morganandwongonline.com

Oğuzhan


From: 4 8 15 16 23 42 (TRARAGORN) 1/2/2004 4:30 pm
To: ALL

Sci-fi 'in XF bolumune baktım bugun,cok guzel karakterleri falan anlatmıslar teker teker, ozetlemisler.AMA UNUTMADAN SOYLEYEYIM OZELLIKLE MULDER VE SCULLY SPOILER KAYNIYOR.Isteyen ve derli toplu bir kaynak arayan bakabilir.

http://www.scifi.com/xfiles/


From: My Misery is a Mystery (margi13) 1/29/2004 12:13 am
To: ALL

ben güldüm. sizde gülün..

http://www.xfroadrunners.com/humour/joke5.html
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Per Haz 23, 2005 5:12 pm    İleti konusu: THX HAND PUPPET THEATRE Alıntıyla Cevap Gönder
From: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 8/20/2003 8:09 pm
To: ALL

Ay gülmekten geberdim.. Yorum yok arkadaşlar önce bi şu linke girin açılışı burdan yapın harika yaaa!!!

http://www.jerrythefrogproductions.com/ClydeBruckman.html

Burası da ana sayfa : http://www.jerrythefrogproductions.com/WhatsNew.html

ne ararsan var. hahahaha

Ha SPOILER UYARISI!!!. özellikle ComiXFiles'ta dikkatli olun bayaa bi spoiler var.. Her hangi bi düpriz istemeyenler Full Page Comics'i geçsin bence :)))

harika yaaaaa.. gözlerimden yaşlar geldi artık!!!!

SEASON 5

Mulder:
I should have waited for Scully to take off her shirt before letting her know I was here.


Scully:
Time to sacrifice my career for Mulder again...good thing I have a couple of spares.

Bill Jr.:
Mulder you idiot, this magical chip won't work!


Scully:
Cool, my cancer went into remission

SEASON 2

Krycek:
Tra-la-la, I'm so glad to be on the show!


Mulder:
I hate you. Please die.


Krycek:
You hurt my feelings! Just to show you, I'm going to slowly grow more and more badass until fans drop like flies as the sight of my beautiful face.


Mulder:
And I'll still hate you.

**********

Mulder:
Scully's bawling her eyes out in my arms...now I get to comfort her! Yaay!


X:
No time for that now...another mytharc two-parter is approaching.


Mulder:
Who are you?


X:
I'm going to physically abuse you from now until season five. That's all you need to know.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Per Haz 23, 2005 6:43 pm    İleti konusu: XF Download (Video, Müzik, Bölüm, vs.) Linkleri Alıntıyla Cevap Gönder
From: fordthompson 6/17/2004 11:28 pm
To: ALL

walla arkadaşlar daha önce bu adres verildimi bilmiorum ama http://www.the-realworld.de die bi adres war buradan bütün sezonların bütüm bölümlerini farklı dillerde farklı formatlarda (xvid, vcd, avi...)indrebilirsiniz ayrıca bura birçok dizininde bölümleri mevcut lakin bilgisayara indirmek için e-mule ve ya e-donkey gibi programlara ihtiyaç var bi bakın deneyin derim


From: maybe there is hope (sedab) 6/18/2004 4:44 pm
To: fordthompson

ya bakın şu sayfada müthiş insanın shippy damarı kabarır
http://yolie36.tripod.com/xfilesvideos.html


From: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 6/18/2004 5:39 pm
To: maybe there is hope (sedab)

gelcek sezonları bilmeyenler bu siteye girmesin diyorum. uyarıyorum..

ve seda'cım.. eheh.. bi zahmet. spoiler uyarısı pls... :)

EDIT: Merakım kabardı ben bu müzik videolarını yükliim hemen :P


From: 4 8 15 16 23 42 (TRARAGORN) 6/18/2004 8:06 pm
To: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish)

cok guzel bir kaynaktır e-mule/overnet icin.diziler icin netteki en genis kaynak.malum sharereactor.com sizlere omur oldugu icin...


En son auroriel tarafından Cum Haz 24, 2005 1:35 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 defa değiştirildi.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Cum Haz 24, 2005 1:26 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
From: virtuemta 5/7/2004 2:52 pm
To: virtuemta

x files videolari ve mp3leri burda
http://x-files.omoe.net/


From: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 5/7/2004 6:09 pm
To: virtuemta

hihihhi..

Within'in başını izledim . nihahahaha.. ay süperdi be.. gerildim şöle hemencecik :P

8. sezondan öncesi çalışmıyo ki burda hani tüm bölümler bea :ğPPP

yanlız az uğraşmamışlar ha,maşallah gene de :)


From: arifsusam 5/14/2004 7:41 pm
To: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish)

Çok süper.

şimdi gördüm post'u, hemen download'a başladım.

Inşallah kapatmazlar siteyi yakında.


From: Overkill (Vincent_Vega) 6/8/2004 9:09 pm
To: arifsusam

saolasın site bir altın madeniymiş, anasayfa itibariyle biraz yamulmuş bir site olsada önemli olan iç güzellik..


From: asdf20032 8/5/2004 12:56 am
To: ALL

bu mp3 lerin olduğu siteden ilk kez haberdar olduğumda senaryoları kaydetmiştim. bu günlerde ise videoları kaydetmeye başladım.
8x01-Within.mpg ,8x02-Without.mpg kaydedip ve izleyebilmeme rağmen
8x03-Redrum.avi de sorun yaşadım. saatlerce kaydetmek için uğraşmış olmama rağmen izleyemiyorum. Winamp 40-45 dakikalık olduğunu gösteriyor diğerleri sadece (yanlış hatırlamıyorsam)7-8 dakikaydı .yani eğer çalışsaydı harika olacaktı çünkü bu süre bir bölümün tamamı demek.
bu nedenle sorunun ne olduğunu öğrenmek zorundayım. 8x03 bu siteden kaydedip izleyebilen var mı?
ve ben izleyebilmek için ne yapmalıyım?


From: maybe there is hope (sedab) 8/5/2004 9:30 am
To: asdf20032

sen şanslısın ben yükleyemedim bile neden öyle oldu bilenler yardım lütfen


From: Overkill (Vincent_Vega) 8/5/2004 12:04 pm
To: maybe there is hope (sedab)

Site içinde türlü türlü ilginçlikler barındıran bir site. Normalde 5-6 dakikada yüklenecek mp3'ü yarım saatte anca indirdim. Yüklemeye başlıyor daha %2'si dolmadan yükleme bitiyor. 4 dakikalık mp3'ün 4 saniyesi yükleniyor. Böylesine sinir bozucu bir site. Zaten 8. sezon öncesi bölümler açılmıyor. Ben kazaa'yı tavsiye ederim oradan rahatça yükleniyor bölümler ve mp3'ler..


From: maybe there is hope (sedab) 8/5/2004 12:06 pm
To: Overkill (Vincent_Vega)

kazaa nın tam adresinni yazarsan sevinirim.teşekkürler


From: Overkill (Vincent_Vega) 8/5/2004 3:50 pm
To: maybe there is hope (sedab)

Ben degi cd'sinden yüklemiştim kazaayı ama internettede birçok yerden indirilebir. Google'a "kazaa lite" yazarsan bulursun. Lite olanını öneririm normali bağlantıyı çok yiyor..


From: ...: M & S :... (xferhat) 8/6/2004 12:06 am
To: ALL

kazaa için www.kazaa.com .bi 400 kb dosya indirtir size sonra bağlantı hızınıza göre kurulumu 2 ile 30 dk. arasında değişebilir.

valla 8x03 ü indirmedim.ama tüm extraları ve truth u indirdim.bi sorunla karşılaşmadım.

şimdi arkadaşlar sitedeki sorun uzakdoğu olmasından yani.
bizim akşamımız onların sabahı falan olduğu için yani ordakilerin yoğunluğu bizi etkiliyor.şölee sabaha karşı sunucular rahatlar eğer imkanınız varsa sabaha karşı çekin.sabah fazla sorun olmaz yani ölee kesintiler falan.haaaa hızlı mı olur yok ama sorun yaşamazsınız.


From: spooky (spooky_tr) 8/6/2004 2:26 am
To: ...: M & S :... (xferhat)

bütün bölümler dvd-rip olarak cd ler dolusu beklerken zamanınıza yazıktır..onun yerine güncel filmler falan indiriniz..sinema parası vermeyiniz..teey tey..


From: Overkill (Vincent_Vega) 8/6/2004 7:14 am
To: ...: M & S :... (xferhat)

Benim normal kazaa dediğimde o zaten. ıyi bir bağlantı varsa çok farketmez, ama normal bağlantılarda performansı azaltıyor. O yüzden kazaa lite'ı önerdim o adreste kazaa lite yok bildiğim kadarıyla..


From: What Would Brother Justin Do? (trustno13) 8/6/2004 8:03 am
To: spooky (spooky_tr)

Bu var ya bu, 7. sanata nasıl gönül vermiş, emeğe nasıl saygı duyuyor belli değil. Gün gelip dünya çapında müthiş bir yönetmen olduğunda ve son filminin promosyon kampanyası için show'dan showa, kanaldan kanala koşarken, arada korsan cd satıcılarına da uğrayıp reklamını yapacaktır heralde.

Haa ama sen dur daha sen duur, Angeldown'u çektikten sonra seni Los Angeles Taksim meydanında "Bu filmin kopyasını yapan, yasal olmayan yollarla çoğaltan olursa ümmüğünü sıkarım, oraya gelirim, nüfusu arttırırm" diye bağırtmazsam bana da o filmin executive producer'ı, finansörü demesinler. ahanda buraya yazıyorum.

Murat


From: spooky (spooky_tr) 8/6/2004 1:25 pm
To: What Would Brother Justin Do? (trustno13)

auhauah sanki fic bitti de, çektik de, bi de vizyona soktuk..hem ne olcek canım, bağırmaktan kolay ne var..

ayrıca türkiye ye gelmeyen, gelme ihtimali olmayan, bi de üstüne üstlük bu filmlerin vhs, dvd, vcd gibi yasal kopyalarını yurtdışından alacak kadar parası olmayan tüm öğrenci bünyeler için p2p programları birer can simididir diyorum..siz sinema okullarındaki bütün filmlerin yasal kopyalar olduğunu mu sanıyorsunuz??ahaha..sizi şakacılar siziii.. :P


From: trust_fox 8/13/2004 6:09 pm
To: ALL

arkadaşlar site hakkında yorum yapmışsınız ama sitenin adresini vermemişsiniz. Rica etsem bende siteye bi göz atabilirmiyim?


From: Overkill (Vincent_Vega) 8/13/2004 6:29 pm
To: trust_fox

ilk sayfada olması lazım sitenin ismi, şimdi oraya gidip bakmaya üşendim kusura bakma :))


From: trust_fox 8/13/2004 7:06 pm
To: Overkill (Vincent_Vega)

ıt's not problem. Thanks


From: Overkill (Vincent_Vega) 8/14/2004 1:15 pm
To: trust_fox

you're welcome..


From: virtuemta 8/14/2004 1:34 pm
To: Overkill (Vincent_Vega)

http://x-files.omoe.net/ uste yazmistim ama burdan isteyen girebilir site halen acik
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Cum Haz 24, 2005 1:39 pm    İleti konusu: FX Karikatürleri Alıntıyla Cevap Gönder
From: "not one easily persuaded" (SSTARBUCKJR) 7/21/2001 12:23 pm
To: ALL

bu sayfada bir noromonun hazırladığı karikatürler bulacaksınız. bir shipper olmama rağmen çok güldüm. siz de beğenirsiniz umarım.

http://www.dawgtoons.com/xf/past.htm

iyi eğlenceler


From: Federal Bureau of Imagination (PELIN77) 7/21/2001 1:47 pm
To: "not one easily persuaded" (SSTARBUCKJR)

Dun gordum bunları..hahaha..


From: incig 8/14/2001 9:02 pm
To: "not one easily persuaded" (SSTARBUCKJR)

Selam! Ben Ist'dan Inci. Foruma yeni atildim. Ben de bir XF fanatigiyim.
Ben de bir XF karikatur sitesine rastladim. Koreli bir site. Resimler sezon bazinda. Film de var. Figurler cok ama cok sevimliler!

www.zootv.pe.kr/zoocas/xfiles.htm#

Iyi eglenceler!


From: "not one easily persuaded" (SSTARBUCKJR) 8/16/2001 2:29 am
To: incig

evet bunlar baya eskiden beri var.
çok hoş şeyler yapmışlar.

yeni şeyler de ekleniyor devamlı


From: incig 8/16/2001 11:52 pm
To: "not one easily persuaded" (SSTARBUCKJR)

Valla o siteye ilk baktigimda 7.ve 8.sezonlar da resim yoktu. Aama gecen gün baktigimda 7.ve 8.sezonlara da resimler eklenmisti. Arasira bakmak gerek. Ben ordaki cizgileri cok sevdim.


From: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 8/18/2004 2:24 pm
To: incig

ay en sonunda allem ettim kallem ettim buldum bu postu.. o caponca süper anime'lerin olduğu siteyi aranıyodum, google bu sefer pek iyi davranmadı bana forumuma sarıldım ben de :)

değişmiş ınci'nin verdiği link, zaten yönlendiriyolar da ben yine de veriim:

http://www.worrynet.com/board/tt/index.php?ct1=3

en baştaki august wallpaper'ı.. süppperrrrr :)) (spoiler var dikkat edin bakarkene oki??)

postu neden aradııma gelince, yeni şekiller buldum da, ehehe ..

aşağıdaki link, sitemizin linkler sayfasındaki x files inside jokes'un bir linki, siteden erişim yapamadım ama google'dan aratınca bu sayfa çıktı, ne olur ne olmaz bi acele kontrol edin diyim ben.. FOX TROT strip'leri , tam biz x-phile'lara göre, jason denen tip biraz beni andırıyo sanki desem de manyak bence :PP..

http://mywebpages.comcast.net/injoke/xfoutcom.html

bazı linkler çalışıp bazıalrı çalışmadığı için teker teker ayıkladım aşağıdakileri.. uzun olcak biras :)

http://www.silverbug-x-files.com/Comic01e_01.JPG
http://www.silverbug-x-files.com/Comic02e_02.JPG
http://www.silverbug-x-files.com/hsm_little_mulder.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/hsm_cat_dog.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/badblood3.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/mys.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/expedientex.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/ufoshniki-fun.jpg

bu bi x files fanının tarifidir :)))

http://www.silverbug-x-files.com/dibujo5.jpg

şu çizimler ise harika ötesi, scully'ninki hele, müthiş yaaa :)

http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/hsm_mulder_love0122.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/hsm_mulder_love01.JPG
http://www.silverbug-x-files.com/dibujo11.gif
http://www.silverbug-x-files.com/cartoon/x-files11.jpg

burda da çizimler harika ama japonca'm yok.. ühühühü.. japoncaysa tabe,çince de olaibir, aman her neise, anlamasanız da olur sadece bakınca bile güldüm ben bazılarına. ehahaha

http://www5b.biglobe.ne.jp/~roboneko/xf-manga.htm

ve son oalrak, takdire şayan karakalem çalışmaları, en baştaki en iyisi valla..

http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/foxmulder2.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/danascully2.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/dibujoga.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/dibujodd.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/dibujoddga.jpg
http://www.silverbug-x-files.com/dibujos/dibujoddale.jpg

bitti... eheh


From: maybe there is hope (sedab) 8/25/2004 9:53 am
To: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish)

http://mywebpages.comcast.net/injoke/robotma1.html
ilişkileri için söyledikleri çok komikkkkkkkkkkkk
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Cmt Oca 14, 2006 12:48 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
From: what__if 6/1/2005 2:44 pm
To:
ALL

belki biliyorsunuzdur bu siteyi ama; bilmeyen arkadaşlar için yazmış oluyum...

http://www.100megsfree4.com/disqx/tn01.htm

Mutlu.


From: Vincent_Vega 6/1/2005 2:51 pm
To:
what__if

Sağol valla, bnede bunları tamamını nereden bulurum diye düşünüyordum. Telepatik yönüm güçleniyor heralde..


From: what__if 6/1/2005 3:00 pm
To:
Vincent_Vega

bi'şey değil, yalnız farkettiysen, arka planı mavi olanlar orjinaller, siyah olanlar adamın kendi hayal gücüyle yaptıkları...

Mutlu.


From: trustno13 6/1/2005 3:14 pm
To:
what__if

Haftanın en faydalı post'u seçiyorum bunu! sağol Mutlu, eski günleri canlandırdın birden, teey tey... :)

Murat


From: rukish 6/1/2005 4:53 pm
To:
trustno13

Sorsaydınız ben de verirdim yaf, sitedeki reklam resimlerini nerden alıyom sanıyonus :PP

bi de bu var..

http://www.thex-realm.com/printads.htm
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Cmt Oca 14, 2006 2:51 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
From: TRARAGORN 1/2/2004 4:30 pm
To:
ALL

Sci-fi 'in XF bolumune baktım bugun,cok guzel karakterleri falan anlatmıslar teker teker, ozetlemisler.AMA UNUTMADAN SOYLEYEYIM OZELLIKLE MULDER VE SCULLY SPOILER KAYNIYOR.Isteyen ve derli toplu bir kaynak arayan bakabilir.

http://www.scifi.com/xfiles/


From: rukish Aug-8 2:08 pm
To:
TRARAGORN

Bir fanart sitesi.. Yanlız arkadaş abartmış, karakalem çalışmaları var.. Maşallah pek güzel hepsi.. Buyrun link:

http://terryxart.com/X-FilesPortraits.htm

Bir de aşağıdaki yağlı boya resime bakar mısınız??? Ağzım açık kalmış durumda hala

http://terryxart.com/X-Files%20Painting.htm


From: emily_71 Aug-9 12:59 am
To:
ALL

bilmiyorum belki bilinen bir sitedir ama ben yeni buldum ve resim yönünden baya hoşuma gitti:
www.xemily.it
not:site ingilizce değil..


From: trustno13 Aug-9 9:11 am
To:
emily_71

Eski harddiskimdeki ve yıllar önce kaybettiğim bir GA resmini(ki favori fotoğraflarımdan biriydi) aynı ebatlarda ve kalitede buldum bu sitede, başka nası övebilirim bilemiyorum :)

Murat


From: what__if Aug-10 8:40 pm
To:
rukish

adam aşmış, başka bişey denemez, helal olsun! ne cevherler var vallaa!!!...


From: emily_71 Aug-15 3:28 pm
To:
what__if

Bir tane daha buldum bu sefer fransızca bir site ama yine resim yönünden baya zengin bence:
www.surefinewhatever.net


From: okatmer Aug-15 3:51 pm
To:
emily_71

X-Files DVD setleri ile ilgili süper bir site

http://www.foxhome.com/xfilesblackoil/

Oğuzhan


From: emily_71 Aug-15 4:04 pm
To:
okatmer

Hiç bilmediğim siteleri bulmaya başladım baya hoşuma gitti,siteyi pek gezemedim ama puzzlelara bayıldım :)
www.all-things-me.net/xf/


From: scully_mania Sep-1 1:56 pm
To:
what__if

ewet lan harbi aşmiş şimdi benim wericeeem link sönük kalacak ama olsun yaziym::::::

lavender.fortunecity.com

sezon 1 den 9 a scully ve mulderin yakinlaştiği ya da öpüştüğü sahnelerin fotoğraflari we repliklerini variyor.....enteresann!!!!!!


From: sedab Sep-1 2:32 pm
To:
scully_mania

da arkadaşım tam link postlasan iyi olur


From: spooky Sep-1 7:36 pm
To:
scully_mania

Linklerden önce spoiler uyarısı konsa daha iyi olur. ıleriki sezonlarda neler olup bittiğini bilmeyen ve öğrenmek istemeyen arkadaşlarımız var burada. Biraz daha dikkat...


From: sedab Sep-2 10:27 pm
To:
rukish

http://trust-no-01.com/gpage1.html

videolar çok güzel be


From: scully_mania Sep-3 11:00 am
To:
sedab

pekiii tam link geliyorrrrrrr----------

www.lavender.fortunecity.com

yw bu spoiler hassasliğinizi da anlamiyom haa nedir yani-sakin olun aa??????!!!!!neyse daa 16 yaşimdayim haddimizi aşacak şeyler yazmayalim yoksa roket oluruz bu siteden di mi ama?


From: Durden38 Sep-3 11:46 am
To:
scully_mania

Bu sadece bizim hassaslığımız değil genel bir şeydir. Bugün herhangi bir sinema dergisi ya da spoiler içerebilecek içerikli yazılar hazırlayan herhangi bir dergi aldığında spoiler uyarısı görürsün(tabi bu türkçe olacaktır). Tabii buna uymayıp insanların hevesinin içine eden basın yayın kuruluşları ya da yazarlarda vardır...Sonuç olarak önemli bir şeydir ve kurallarda açıkca belirtilmiştir, uyulması, uymayanların uyarılması herkes için hayırlı olacaktır...


From: emily_71 Sep-4 10:38 pm
To:
scully_mania

Sayfa bende açılmıyor.Sitede mi bir sorun var yoksa benim bilgisayarımda mı?


From: 2shy13 Jan-6 5:56 pm
To:
bahar635

Bir şey sorucam,sitede gösterilen linkler kısmındaki Rohan's Realm niye açılmıyor?Acaba ben mi açamıyorum...


From: rukish Jan-6 6:06 pm
To:
2shy13

Kapandı galiba orası, bi süre bekleyeyim dedim, belki başka site açmışlardır , yönlendirirler diye..

Ama ne zamandır açılmıyo, çıkartayım listeden artık..


From: 2shy13 Jan-6 6:59 pm
To:
rukish

X Files ile ilgili siteler kapandığı zaman çok üzülüyorum ya...


En son auroriel tarafından Per Mar 02, 2006 1:20 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 defa değiştirildi.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pts Mar 13, 2006 11:40 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Çok tatlı, eğlenceli bir site.. Her sezonun bölümleriyle ilgili *bilmedikleriniz* tadında birçok bilginin yanında sürüyle eğlenceli yorum yapmış hazırlayan.. Her bölümden sonra bir göz atmayı düşünüyorum Wink

http://sandee.gubblebum.net/totm/index.html
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Çar Tem 19, 2006 2:27 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Hemen spoiler uyarımı koyayım..ıyice emin olmadan bişeyi yükleyip izlemeyin diyeyim..

Sürüyle XF videosu için;

http://www.chez-milagro.net/xfvids/

bu da sitenin arama motoru.. burdan incelerseniz spoiler'a uğramamanız açısından daha sağlıklı olacaktır..

http://www.chez-milagro.net/xfvids/search/

öyle.. ılk linkte Gillian'ın Extremis videosu ve DD ile ilgili "David Duchovny, why don't you love me?" videosu da bulunmakta..

Eh, yiyi eğlenceler o zaman Wink
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
patient x
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 1379
Konum: Sakarya

İletiTarih: Pzr Kas 26, 2006 3:03 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Sezon 8 videoları
http://frenzy.xfroadrunners.com/season8/
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
kerem089

Kayıt: 26.11.2006
İletiler: 3

İletiTarih: Pzr Kas 26, 2006 7:22 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
saolun güzel paylaşım Smile
_________________
ALMI? ELiNE BiR çIçEK, SEVECEK -SEVMEYECEK, ULAN E?OgLU E?EK çIçEK NERDEN BiLECEK...
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
patient x
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 1379
Konum: Sakarya

İletiTarih: Pzr Kas 26, 2006 9:49 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
http://www.nurseowens.clara.net/manipulations.htm

Shipperlerı mutlu edecek, hileli resimler
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
xsinekkkx
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 357
Konum: METU

İletiTarih: Cum Arl 22, 2006 8:43 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
bir sorum olacak,bu resmi sitede yazılmış mitoloji de dahil olmak üzere X-Files ile ilgili bilgiler orjinal midir?Yani ingilizceleri bulunmakta mıdır?Ben çevirmeye mahkum muyumdur? Smile
Eğer hala varsa bir mesaj atılabilinir mi?
teşekkür ettim
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: The Truth Is Out There Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
Sayfa: 1, 2, 3  Sonraki »
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield