X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
Sweeney Todd
Sayfa: 1, 2, 3  Sonraki »
 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Sinefiller
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
darkness
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 12.04.2005
İletiler: 1266
Konum: Gotham

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 2:28 pm    İleti konusu: Sweeney Todd Alıntıyla Cevap Gönder
Gösterime girmesine 150 gün kala artık bir başlık açmak farz oldu. Aylardır bir heyecan ve korkuyla bekliyorum kendisini.Efendim karşınızda Sweeney Todd...The Demon Barber of Fleet Street.



Stephen Sondheim'ın ünlü müzikali'nin Tim Burton adındaki çılgın tarafından uyarlanan sinema versiyonu. Kadroda kim yok ki? Burton'un sayılı fetişlerinden Johnny Depp, yavuklusu Helena Bonham Carter, sıfata gerek bırakmayan tüm sıfatların adamı Alan Rickman, Timothy Spall, Sacha Baron Cohen (sevmem pek kendisini ama)...

Aslında Sweeney Todd'a müzikal demek biraz haksızlık. Kendisi neredeyse bir opera ve tiyatro çevrelerince performans sergilenmesi en zor oyunlardan biri olarak adlandırılıyor. Gerçek bir şaheser hem müzik, hem eser hem de diyaloglar açısından. Neden anlatıyorum bunları bu filmle ilgili olarak? Çünkü film de bir müzikal. Üstelik Chicago gibi 2 saatlik diyalog'un içine yerleştirilmiş 3-5 şarkıdan ibaret bir müzikal değil. Gerçek bir müzikal olacak. Bu da yetmiyorsa, o parçaları aktörler gerçekten kendileri seslendirecekler. Burada korku başlıyor bende. Bu kadar zor, bu kadar ses eğitimi gerektiren bir eseri nasıl seslendirecekler? Eminim çok iyi oynayacaklarına - komik hatta bunu söylemek bu aktörler için, ama bariton için yazılmış bir müzikali - neredeyse operayı seslendirmek oyunculuktan da fazlasını gerektirebilir.

Ne demek istediğimi şunlarla açıklayayım: Konu için büyük spoiler içerirler. Uyarmadı demeyin.

Açılış sahnesi : http://uk.youtube.com/watch?v=YsPvNdfS97I Sonradan beliren karakter Sweeney'nin kendisi.


Sonlardan bir başka sahne: http://uk.youtube.com/watch?v=2cNy_uhzK2k


Hem çok heyecanlıyım bu film için hem de korkuyorum bu yüzden..



_________________


Live long and prosper


En son darkness tarafından Çar Ağu 22, 2007 4:40 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 defa değiştirildi.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
isatay
Müdür Yardımcısı
Müdür Yardımcısı

Kayıt: 28.05.2006
İletiler: 834

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 3:02 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
daha yazılanları okumadan sadece poster resminden ""anlaşılıyor Tim Burton filmi olduğu. müthiş bir film izleyeceğimiz belli. şimdiden iştahım kabardı Twisted Evil
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
beatlefan
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 24.01.2006
İletiler: 1144
Konum: Beatleland

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 3:07 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Valla bana göre rezalet berbat kötü sesli olan Gerard Butler'a melek sesli Phantom rolünü bile yakıştırdıklarından sonra 2004 müzikalinde, bu müzikalin çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Belki gerçek müzisyenler daha iyi olurdu ama yine de bu oyunculara da şans vereceğim. Ama Johnny Depp...Onun işi zor. Yani Depp'in gitar çaldığını ve kötü müzisyen olduğunu düşündüğünü biliyorum, ama şan eğitimi bildiğim kadarıyla yok.
_________________

Forwardly On LOST
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 3:29 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Ben de bikaç resminin linkini sözlüğe eklemiştim. Bir bu var farklı olan.

Nise, Johnny zaten şarkı sölüyor, Alan Rickman zaten "a" dese düşürüp bayıltır, gerisiyle pek ilgilenmiyorum vallahi, olur olur Wink
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
beatlefan
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 24.01.2006
İletiler: 1144
Konum: Beatleland

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 4:00 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Ya film bir müzikalse, Danny Elfman'ın bir işi olmaz değil mi Sad Jenerik falan bestelese, ne bileyim işte bir şeyler bestelese o olmaz mı, illa ki dinlemek istiyorum onun müziklerini de. Bu arada sweeney todd'un sadece şarkılarından haberdardım, burda bahsedilince gittim tüm konusunu okudum wikiden ordan burdan, ve şunu söylemek istiyorum, bu film inanılmaz olacak, öyle bir his geldi içime Smile
Konu için diyeceğim hiçbir şey yok. Tüylerim diken diken oldu o derece...
_________________

Forwardly On LOST
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
364 SaD SaM
Müdür Yardımcısı
Müdür Yardımcısı

Kayıt: 13.07.2006
İletiler: 983
Konum: istanbul

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 6:33 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Konu cidden benim de tüylerimi diken diken etti.Bu hikaye gerçek midir peki? Sözlükte birisi 2006'dayken, Peter Haining'in konuyla ilgili araştırma yaptığını yazmış da.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder MSNM
darkness
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 12.04.2005
İletiler: 1266
Konum: Gotham

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 10:38 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Bu bir Londra şehir efsanesi. Her şehir efsanesi gibi doğruluk payı çok yüksek olabilir ancak kesin kanıtlanabilmiş birşey yok.
_________________


Live long and prosper
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
the 8th endless
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 1458
Konum: Gebze/Istanbul & Izmir.

İletiTarih: Çar Ağu 22, 2007 11:13 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Danny Elfman malesef filmin müziğini bestelemiyor...tim burton nasıl onsuz çalışmaya razı olmuş acaba? Smile
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
AslIhan
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 23.07.2007
İletiler: 96
Konum: ne yapacaksIn???

İletiTarih: Per Ekm 11, 2007 2:31 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Ben bu filmi merakla bekliyorum.Ama benim Alan yine kötü adam olacak.Ama şarkı söyleyecekse seve seve giderim.Onun sesini duymak bile yeter Embarassed Laughing
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Per Ekm 11, 2007 3:42 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Valla fragmanı yeteri kadar umut vadediyor. Johnny'nin nası söylediği tartışılır ama Alan noktayı koyacaktır kesin Wink

http://movies.yahoo.com/movie/1809834155/video/4367764
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
darkness
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 12.04.2005
İletiler: 1266
Konum: Gotham

İletiTarih: Cum Kas 02, 2007 7:45 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder



Alıntı:


http://www.ew.com/ew/article/0,,20155983,00.html

Cover Story
'Sweeney Todd': A Musical on the Cutting Edge
He sings, he slashes -- and did we mention he sings? Johnny Depp puts his neck on the line in Tim Burton's gruesome movie adaptation of the Stephen Sondheim favorite



By Steve Daly

Steve Daly is a senior writer at EW, and also author of EW.com's Money Shot columnWhat sort of gift would you bring Johnny Depp, if he were to invite you to his home in the south of France? Six years ago, his director pal Tim Burton turned up with an original cast recording of Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street. ''I thought, That's weird,'' says Depp. ''I wonder why he gave me that.'' Broadway zealots have long been obsessed with the show, which won a Tony for Best Musical in 1979. But like most of the general public, Depp is not a Broadway zealot. He never got around to discussing the music with Burton. Still, he came to admire the sweet-and-sour mix of harmony and dissonance in Stephen Sondheim's intricate songs. ''I wouldn't say it's something I would listen to every day, necessarily,'' he admits. ''It's quite large and operatic. I've never been a big-musical sort of guy.''

Neither has Burton, actually. The director can't stand most burst-into-song movie-musical conventions. But he has always loved the heightened, melodramatic mien of Sweeney, in which a kindly man becomes a crazed serial killer. And he's managed to enlist Depp in creating a remarkably faithful film adaptation in which most of the action unfolds in song, pulling it off with something close to carte blanche from key DreamWorks and Warner execs.

It's mid-October, and Burton is holed up in a postproduction facility in Manhattan, where he has until mid-November to deliver a final copy of the movie. He says this is the first time he hasn't had to submit a film to the test-screening process (although there have been screenings for marketing purposes). ''The studio people realize that the movie is what it is,'' he says. Besides, it's made up of interlocking musical sequences. ''It's not like there's other stuff to cut into it to replace anything.''




An early look at a version with only a rough sound mix confirms some expectations — the film is dark, desaturated, and visually stunning — and yields some revelations: First, Johnny Depp can actually sing, and second,the movie's got more spurting blood than a season's worth of E.R. Like the show, Sweeney Todd spins a gruesome tale of vengeance in 19th-century London. Unlike other, more whimsical characters in the Depp-Burton canon, including sad sack Edward Scissorhands and nutty candyman Willy Wonka, this guy is hard as a cobblestone: a heedless, psychopathic murderer. Depp's Todd starts slitting the throats of innocent customers as an expression of rage after a corrupt judge (Alan Rickman) steals away his wife and daughter. (He also squares off against a nasty rival barber, played by Sacha Baron Cohen, better known as Borat.) ''That was always the difficulty,'' Depp says, ''taking a character like that and attempting to make people feel for him, at the same time that he's slashing people up. Not easy.''

But easier, perhaps, than Helena Bonham Carter's job in playing Mrs. Lovett, Todd's ghoulish partner in crime. Desperate to be part of Todd's life and to exorcise his wife's ghost, she becomes his business associate, grinding victims into meat pies and selling them to an unsuspecting public. ''It's so sick,'' she says of the subplot, wondering about the reaction. ''I hope we get away with it.''

Though it ultimately got made in a hurry, Sweeney Todd languished in development for decades. Alan Parker (Evita) was said to be interested in the '80s. Burton himself took a stab at it in the early '90s, but he says it came to nothing because there wasn't a script in place. Sam Mendes worked on a version for several years with Gladiator scribe John Logan before making 2005's Jarhead instead. Then, in the summer of 2006, Burton suddenly had an opening in his schedule after his Jim Carrey movie, Ripley's Believe It or Not!, fell apart. He pounced on Sweeney, and quickly persuaded Depp to join him. The budget commitment wasn't huge — around $50 million — and the shooting schedule sounded hectic at just 60 days. However, as Depp puts it, ''How many chances do you get at a musical about a serial killer?''



And how many chances does a non-singer get at tackling such an insanely difficult score? Did Depp realize what he was getting into? Sondheim, who had casting approval, okayed the actor without hearing him perform any material. ''I figured he'd have a light baritone,'' says the composer, now 77. ''You can hear it in his speaking voice. I love him as an actor, and always have. Put those things together, I didn't hesitate for one second.'' Depp was floored at passing muster so easily. ''It was a real shock,'' he says. ''He said to me early on that the singing was secondary to hitting the notes emotionally.'' Depp takes a beat. ''I didn't believe him.'' He laughs. ''I think he was probably just saying that to make me feel better about what I was about to attempt.''

Depp did have the advantage of a musical background. The actor first came to L.A. in the early '80s as the lead guitarist in a pompadoured punk-pop quartet called the Kids. The group lasted only a few years, and Depp has noodled around on guitar and bass in a number of other bands since. But he's sung only cursory backup bits. When the actor starred in John Waters' 1990 movie musical Cry-Baby, another guy dubbed his rockabilly songs. ''I knew I could stay in key to some degree,'' he says. ''But I didn't know if I could sustain a note, or belt one out.''

Last fall, when it came time to start working on his vocals, Depp was still in Captain Jack attire, filming the third Pirates of the Caribbean movie. That's when he did something unexpected, nonconformist, and potentially calamitous: He decided to go it alone. ''I was talking to people and they were saying, Well, of course you're going to get a singing teacher,'' he says. ''And I said, 'Oh, yeah-yeah! Of course I will. Yeah.' '' Instead, Depp ran as far from formal instruction as he could. ''I just didn't see the character developing with me doing scales in front of a piano and a vocal teacher going, 'No, no — bring it up from the bollocks,' '' he says. ''That kind of thing would have been a disaster. I would still be rehearsing right now. Or I'd have been fired.''

The Sweeney preproduction team was headquartered at Pinewood Studios, near London, where Burton now lives. But Depp chose to hole up at a West Hollywood recording studio. He felt he had to find the voice — and thereby the character — by making demo recordings on his own. The guy at the mixing board was an old friend named Bruce Witkin, who founded a small label called Unison Music. ''He's a brother,'' says Depp. The two were bandmates in the Kids and had lived together as teenagers in Florida, where Depp grew up.

Like buddies cramming for a test, Depp and Witkin found a groove. ''It was an enormous help and comfort,'' says Depp. ''It meant everything in finding Sweeney.'' The preproduction team, however, was getting antsy. Filming was set to start in February of 2007 and, as of late October in 2006, Depp hadn't sent anyone a sample of his singing. Says producer Richard Zanuck: ''Nobody had heard Johnny's voice. Millions of dollars, committed on an assumption. We all said to one another, 'Johnny is a smart guy. He would never put himself in this position if he didn't think he could do it. He must be able to sing.' But nobody could prove that!'' Finally, on Nov. 2, Burton received a CD with Depp performing ''My Friends,'' a song Sweeney croons to his beloved razors. Burton was elated. ''He was really supportive,'' Depp says. ''It was the reaction I was praying for.''

Just as Depp had unusual freedom to shape his vocals, Burton was given great latitude in dreaming up his extremely gruesome visuals; the studio consented to an R rating from the start, though it would limit the audience. The director saw the picture as an homage to old Universal horror flicks (Frankenstein, The Black Cat), creepy silent-film melodramas (any number of Lon Chaney spine-tinglers), and Hammer horror films (pulpy fare from the '50s and '60s). Both Burton and Depp say there are major nods to Peter Lorre's Mad Love performance in Sweeney. Oh, and that shock of white in Depp's hair? A sign of Todd's trauma — and possibly a nod to Humphrey Bogart's skunk stripe in his lone horror picture, The Return of Dr. X., a Burton favorite. (Plus Depp says he's got a nephew with a white streak.)

Burton felt Sweeney should be deliberately grotesque — a Mario Bava gorefest with ballads. ''It just goes with the story,'' he says of the geysers of plasma. ''I'd seen different Sweeney Todd productions on stage, and when they skimped on the blood, the production lost something. Everything is so internal with Sweeney that [the blood] is like his emotional release. It's more about catharsis than it is a literal thing.'' Audiences may or may not see it so intellectually when the viscera hit the camera lens.




Back in London, Burton's partner of six years, Helena Bonham Carter, is seven months pregnant with their second child. (Their first, Billy Ray, is now 4.) She's due to deliver in December, around the time the film opens, and sounds unsure about which labor will be more difficult: the movie, or the baby.

''It was one of the toughest, most grueling rites of passage we went through in our relationship,'' says the actress, who appeared in small parts in Burton's Big Fish and Charlie and the Chocolate Factory, as well as in a key simian role in Planet of the Apes. ''I think I had to be righter than right to prove I was right to play Mrs. Lovett. But it had been in my blood. I wanted to be her when I was 13, when the show came out. I went around with a Mrs. Lovett hairdo.'' Unlike Depp, Bonham Carter studied for months with a renowned vocal coach, Ian Adam. ''He was famous for making actors sing who couldn't previously,'' she says. Sadly, he died the week filming wrapped.

With the premiere of Sweeney Todd approaching, Bonham Carter knows she's in for a barrage of innuendo about nepotism, having scored a lead role that show-tune fans on chat boards had envisioned for a more seasoned singer-actress like Meryl Streep. ''I'm sure people will think, Aah, it's because I've slept with Tim,'' she says. ''But I didn't sleep with Sondheim. And he ultimately chose me.'' The composer says he watched a dozen or so audition tapes and insists that Bonham Carter's performance was the best. ''Even in a recording studio, wearing a schmatte, she is as beautiful and sexy as they come,'' he says. ''She knew what she was doing, more than the others.'' Sondheim is equally pleased with Depp. ''There are very few people who can act and sing at the same time,'' he says. ''He's one.''





Depp remains nervous about it all. In the spectrum of actors-turned-singers, he has no idea if he'll be received the way Ewan McGregor was in Moulin Rouge! (huzzah!), or more like Burt Reynolds in At Long Last Love (boo!). He may be the poster boy for cool, but he's sweating. ''I always freak out when any of my films are about to come out,'' he says. ''I think it's totally normal.'' It probably doesn't help that Sweeney Todd is an oddity, even within the anything-goes confines of Depp's filmography. ''Somebody sent me this thing from online,'' he says. ''Somebody said after they saw the trailer, 'I don't understand why, in the middle of that trailer, Depp broke into a song.' Like, 'Whoa! What is he doing?''' Forging his own path, as always. This time with a razor.





Süper bir heyecanla bekliyorum filmi.

Hele şu son resim beni benden aldı Very Happy
_________________


Live long and prosper
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
AslIhan
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 23.07.2007
İletiler: 96
Konum: ne yapacaksIn???

İletiTarih: Pzr Kas 04, 2007 7:35 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
darkness yazdı:




Süper bir heyecanla bekliyorum filmi.

Hele şu son resim beni benden aldı Very Happy

Beni de beni de.Ama dublaj olursa çok kötü olur.Bu filmde tek beğenmediğim şey Helena Boham Carter'ın yer alması.Uyuz oluyorum nedense...
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
jtt0331613
Müdür Yardımcısı
Müdür Yardımcısı

Kayıt: 16.07.2006
İletiler: 723

İletiTarih: Sal Şub 12, 2008 7:55 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Aslıhan yazdı:
darkness yazdı:




Süper bir heyecanla bekliyorum filmi.

Hele şu son resim beni benden aldı Very Happy

Beni de beni de.Ama dublaj olursa çok kötü olur...

Neden dublaj olsun ki? Çok anlamsız olur öyle yaparlarsa.
_________________
Of course it is happening inside your head,but why on earth should that mean it is not real?
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSNM
beatlefan
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 24.01.2006
İletiler: 1144
Konum: Beatleland

İletiTarih: Sal Şub 12, 2008 11:55 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Az kaldı az, bu kadar sabrettim 2 gün daha dayanırım Smile
_________________

Forwardly On LOST
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
the 8th endless
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 1458
Konum: Gebze/Istanbul & Izmir.

İletiTarih: Pts Şub 18, 2008 12:54 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Gittik gördük ve çok beğendik. Tim Burton'ın filmografisindeki en farklı çalışmalarından biri olduğunu düşünüyorum (Ed Wood ve Planet of The Apes ile birlikte). Evet tipik Burton gotikliği, karanlığı ve atmosferi mevcut, ama bu sefer daha gerçekçi bir şekilde perdeye yansıyorlar. sanki Burton bu sefer bir masal değil de gerçekliği tartışılan bir efsaneyi gerçek bir olaymış gibi anlatmayı tercih etmiş. (Ed Wood'da durum tersiydi, gerçek bir olayı masal tadında anlatmayı seçmişti. Bu arada geçen hafta Ed Wood'u izlediğim için ondan hareket ederek bu yazıyı yazıyorum.) Filmin "müzikal" etkisi ne Moulin Rouge gibi çılgın ve sıradışı ne de Chicago ya da The Phantom Of The Opera gibi köklerine aşırı sadık. farklı bir müzikal olmuş Sweeney Todd. Benim hoşuma giden, şarkıların olaydan kopup uzaklaşıp ayrı bir "performansa" dönüşmemesiydi; karakterlere yakışan ve onların içinde bulundukları durumu net bir şekilde anlatmaya çalışacak şekilde yazılmışlar. Ayrıca diğer müzikallerde dikkat etmemiştim ama Sweeney Todd'da şarkılar ve jenerik dışında başka hiçbir yerde müzik kullanılmamış.

Oyunculara gelince, Johnny Depp her zamanki gibi çok iyi fakat açık söylemek gerekirse bu performansının ona Oscar kazandırması biraz zor gibi. Kötü oynadığından değil ama Daniel-Day Lewis'in aday olduğu bir kategoride zaten kalan herkes genellikle arka plana düşüyor Smile
Helena Bonham Carter da çok iyiydi, kendisinin 13 yaşından beri oynamak istediği bir rolmuş zaten Ms. Lovett. Bu filmde de Tim Burton'ın temsil ettiği her şeyi o simgeliyordu adeta. Eş durumundan rol kaptığı düşünülebilir ama tüm adaylar gibi o da seçmelere katılmış ve pek çok önemli ismi geride bırakıp rolü kapmış.
Alan Rickman'sa resmen tecrübesini konuşturmuş! Karakteri gereği son derece soğuk sade ve mesafeliydi ama içindeki kötülüğü sapkınlığı net bir şekilde yüzünden okuyabiliyorsunuz. Johnny Depp'le karşılıklı sahneleri ise ayrı bir güzeldi, iki usta oyuncunun rol kesmesinden daha güzel ne olabilir ki sinema için? (Aynı tadı en son American Gangster'ın son sahnesinde yaşamıştım Denzel Washington vs. Russel Crowe sayesinde)
Johanna'yı canlandıran kızın harika sesi, Kaptan Anthony'yi canlandıran Jamie Campbell Bower'ın "güzel erkek" seven genç kızlar için potansiyel taşıması filmin diğer güzellikleriydi. En büyük sürpriz ise Ali G ve Borat gibi karakterlere hayat veren Sasha Baron Cohen'in Sweeney'e rakip berber Pirelli rolünde gerçekten döktürmesi ve yarmasıydı! Johnny'den neredeyse rol çalıyor diyim siz anlayın Smile ayrıca Pirelli'nin çırağı Toby'yi oynayan ufaklık da gerçekten çok iyiydi.
Her zamanki üstün Tim Burton filmi standartlarını taşıyan(filmin başındaki londra sokaklarını dolaşan kamera bitirdi beni), farklı bir havası ve tadı olan bir film Sweeney Todd. Yine de Tim Burton'dan başkası çekemezdi.

PS: Anthony Head'i görebilene aşkolsun Smile

EDIT: En sevdiğim şarkılar Lovett ve Todd'un neli "börek" yapsak şarkısı, Sweeney'in Londra şarkısı, Sweeney ve Yargıç Turpin'in berber muhabbeti(kadınlar) ve heralde Anthony'in Johanna'ya söylediği şarkı olacak ki filmden çıktığımızdan beri "I feel you Johanna" diye haykırıp duruyoruz Very Happy

"there's a hole in the world
like a great black pit
and it's filled with people
who are filled with shit"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Sinefiller Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
Sayfa: 1, 2, 3  Sonraki »
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield