X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
9x17 : William
Sayfa: 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki »
 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: All Lies Lead The Truth - Sezon 9
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 2:14 am    İleti konusu: 9x17 : William Alıntıyla Cevap Gönder
Doggett X Files ofisinden Mulder'ın kızkardeşi ile ilgili dökümanları çalmaya çalışan birini yakalar. Yüzü yaralarla dolu olan adam, bu şekilsiz görüntüsünün sorumlusunun Hükümet komplocuları olduğunu ve kendisinin FBI'a girebilmesine Mulder'ın yardım ettiğini iddia etmektedir. Yaşanacak gelişmeler, Scully'nin bebeği William'ın etrafındaki gizemi daha da arttıracak, Scully'yi oğlunun güvenliği için başka yollar aramaya itecektir.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
desertfo6
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 336
Konum: San Diego

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 2:37 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Bu bölüm sağlamdır işte. Giderayak söyleyeyim. "William" ve önümüzdeki hafta yayınlanacak olan "Release" bölümleri 9. sezonda en azından kısmen toparlanma işaretleri gibidir Ama sonrasında bu işaretler dizinin kendisi ile beraber pat diye biter.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
EOTRET

Kayıt: 11.12.2006
İletiler: 19

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 3:59 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
sonuç olarak scully oglunun güvenini saglamak amaciyla onu evlatlik mi verdi?
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
Bloody_Wolverine
Özel Ajan
Özel Ajan

Kayıt: 26.02.2006
İletiler: 444
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:04 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Bölüm bitti ben hala kendime gelebilmiş değilim. Yalnız, olanları tahmin ettim hep... ıki dakika sonra çıktı acayip garip oldum. Ama üzüldüm de...Kafam da karıştı bu sırada...
Bir ara Mulder olduğuna ben de inandırdım kendimi..Hatta numara yapıyor falan diyerek teselli ettim ama o da fos çıktı malesef.
Bebeğe tam olarak ne yapıldı anlamadım. Fazla yorum yapmadan Heroes izlemeye gideyim ben. Ama çok üzüldüm Scully'nin haline.
Ya bir de uzaylı var diyorlar yok diyorlar sonra beni uzaylı yapıyorlar diyorlar...anlam veremiyorum ben..
_________________
Cevap alamıyorum diye soru sormayı bırakacak değilim!
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder MSNM
Mr.Bomb
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 29.01.2006
İletiler: 60

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:05 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
jeffrey spender geri döndü ve mitolojinin merkezine oturdu ya. ileriki bölümlerde görücez, bakalım gerçekten komplonun amacına ulaşmasını engelliyo mu william a yaptığı iğne
_________________
a.k.a. "bay bomba"


En son Mr.Bomb tarafından Pts Mar 26, 2007 4:23 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 defa değiştirildi.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
emremektup
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 07.01.2007
İletiler: 126
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:11 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
dizinin başından beri o adam CSM'dir dedim kendi kendime. hatta scully sona doğru sorgu odasında adama neredeyse küfür etmeye başladığı sırada tamam dedim. bu kesin CSM'dir. meğerse oğluymuş.
yalnız benim anlamadığım birşey var.
mulderla spencer kardeşmişler. ama tek yumurta ikizleri değiller. o halde DNA'ları asıl kusursuz şekilde aynı oluyor. az da olsa fark olmalı. yoksa FBI labaratuvarları da mı bizim okulların labaratuvarları gibi alet edavat konusunda sıkıntı çekiyor.
bu arada mulder'ın babasının kim olduğu tartışması da aydınlandı sonunda. acaba annesi de mi sahte?
bir de scully williamı neden evlatlık verdi ki? sanki bulamazlar mı william'ı orada?
lakin belirtmezsem hakkını yemiş olurum. sezonu kesinlikle en iyi bölümleridendi.
_________________
Hey Scully, ?u ?ey bir UFO mu yoksa yine frizbi mi oynuyorlar?
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
x_phile
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 02.02.2006
İletiler: 385
Konum: ankara

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:12 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Scully'nin William'ı verdiğine hala inanamıyorum.Mecburdu belki de ama ne bileyim mücadele etmesini beklerdim adamın başından beri Mulder olmadığı belliydi.Açıkçası çok beğendim bu bölümü ama hala biraz şoktayım.
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
2shy
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 1530
Konum: Kayseri

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:16 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Razz Evet bölümü gerçekten de beğendim,yani William'ın evlatlık verilmesi biraz kafamı karıştırdıysa da iyi bir bölümdü.
Duymadığım spoiler kalmadı sanıyordum ki benim için Spender'ın dönüşü cidden süpriz oldu.Sesi CSM'nin sesine ne kadar benzemişti öylee,bir an için o konuşuyor sandım.Chris Owen'ın XF'de canlandırmadığı kılık kalmadı sanırım.PMP'de de o vardı.
şu DNA testi sonucu...o kadar yüksek bir uygunluk çıkması biraz saçma olmamış mı,demek istediğim sonuçta Spender ve Mulder üvey kardeştiler.
Evet bölümün en güzel yeri saniyelik de olsa Mulder'ı gördüğüm yerdi!şaka bir yana ilk defa 9.sezonda bir bölümü izlerken hiç sıkılmadım... Very Happy
_________________


"I'm having trouble coming to terms with the fact that Fox Mulder is a fictional character"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder
şeboist
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 16.10.2006
İletiler: 255

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:16 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Ay ben bayıldım bu bölüme, süper ötesi bişey olmuş.. Gerçi şu uzaylı mı değil mi olayı kafamı karıştırmadı değil, Scully'e de çok üzüldüm Crying or Very sad
O adamın Mulder olmadığına da sevindim Very Happy
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
Mr.Bomb
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 29.01.2006
İletiler: 60

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:24 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
emremektup yazdı:
[...]
mulderla spencer kardeşmişler. ama tek yumurta ikizleri değiller. o halde DNA'ları asıl kusursuz şekilde aynı oluyor. az da olsa fark olmalı. [...]
bu arada mulder'ın babasının kim olduğu tartışması da aydınlandı sonunda. acaba annesi de mi sahte?
bir de scully williamı neden evlatlık verdi ki? sanki bulamazlar mı william'ı orada?

heroes izlemeye gittiğim için yazmaya fırsatım olmadı. aynı sorular bende de var Smile
_________________
a.k.a. "bay bomba"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 4:25 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
EOTRET yazdı:
sonuç olarak scully oglunun güvenini saglamak amaciyla onu evlatlik mi verdi?


Aynen öyle oldu...

Yazık yani şu kadının çektikleri de iş değil... Spender'ın söylediklerine ben de ilk başta Scully gibi tepki verdim . "Bu kadar mı yani?" dedim. Ama böyle şappadanak çözülmüş gibi geldiğinden böyle bir tepki verdim. Spender'ın söyledikleri mantıklı, yaptıkları da mantıklı.. Bir anne olarak böyle zor bir karar vermeye itilmesi çok kötü.. Nedir bu kadının çektiği cidden.. üf yaa Sad

Bölüm beklemediğim kadar güzel bir bölümdü. Can'ın söylediklerine katılmadan edemeyeceğim, mitolojiyi toparlama havası vardı bu bölümde... Spender'ın her kaçma girişiminde tamam dedim, tamam gene bi açıklama yapmadan bırakacaklar mevzuyu.. Allah'tan adam bazı şeyleri ifşa etti de rahatladım. William'ın yarı uzaylı olmasından, o manyetitin kanına enjekte edilmesinin sebebine kadar birçok sorunun cevabını alabildim neyse ki..

Spender'ın XF ofisinde söyledikleri de bazı kafa karışıklıklarına son verir cinstendi benim açımdan... ınsanlar tarafından yürütülen komplo seneler önce bitti ve uzaylıların başında olduğu yeni bir komplo başladı , bu da süper askerlerin içinde olduğu komplo olmalı, değil mi? Tabii içinde Sendika'nın olduğu ilk komplo süreci birçok insanın tercih edeceği hikayedir mitoloji açısından... Süper askerler mevzusu çok yavan kaldı onun yanında, bir de William'ın ortaya sürülmesi çok sinr bozucuydu...

Hala daha William meselesinin bu şekilde kapatılması beni şaşırtıyor. Kapanmış gibi ama kapandığına da inanamamaktayım. Hayır bir de bebeği başka aileye verdiler ki sanki William hiç dünyaya gelmemiş gibi davranıyor yapımcılar, ona sinirim bozuluyor.. Yani hiç bu davaya alet etmeseydiler çocukcağızı da Scully böyle acılar yaşamasaydı dimi?

Bu arada adamın Mulder olup olmadığı konusunda da bayağı gerdiler izleyiciyi, konuyu hiç bilmeseydim ben bile zokayı yutardım gibime geliyor. Bölüm ilk yayınlandığında Mulder fanatikleri kafayı sıyırmıştır heralde.. Scully'nin onun Mulder olduğuna inanmaması da süperdi hani..

Sevdim bölümü, bakalım Release nası bişi olcak Smile

EDIT: Benim bildiğim kardeşlerin DNA'ları arasında bir fark olması gerektiğidir. Ama DNA kayıtlarının %100'lük bir kesinlik göstermediği de söylenmiyo muydu? Ben mi yanlış biliyorum? Mesela babalık testlerinde fln %98 sonuç belli olur ya... Onun gibi bişi düşündüm ben. Neyse tam olarak bilmediğimden burnumu fazla derine sokmayayım. Ama benim bildiğim DNA testleri kesin sonuçlar üzerinden işlemez, %98'lik benzeşme kesin kanıt sayılıyorsa %2'lik olsa bile bir farklılık olacaktır. Benim bildiğim bu, buna göre yanılmış olmaları da mümkün ki yanılmış oldukları ortaya çıkıyor sonuçta...

Ya da ne bileyim ikiz miydiler bunlar??
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
şeboist
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 16.10.2006
İletiler: 255

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 5:10 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Ay ben hala etkisinden çıkamadım bu bölümün Confused Ya arkadaşlar William'ın resmini bulabileceğim bi site bileniniz var mı? Çok şeker bişey o yaa Razz
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
özge
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 21.07.2006
İletiler: 363
Konum: in the land of oz

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 5:21 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
bu ne kadar aşağılayıcı bi bölümdü..insanların kafasını karıştırmak için neye inanacaklarını kestirememeleri için ellerinden geleni yapmışlar...yapış yolları insana 'yuhaaa..nası zekice dokunmuştu' dedirtmiyo fakat...'abi bu kadar da olmazki..sadece bölüm kotarmak için yapılmazki bu' dedirtiyodu..yani ---ben--- bunları dedimm..yok efendim bebişi güvenliği için evlatlık verdik de, dünyanın geleceği bu bebeğin elindede...yemin ederim ya bölümlerde sakatlık var ya bende..sapıtıcam arkadaş..bi kere nası oluyo farklı yumurta ikizlerinin bile dna sı farklı olurken spender ile mulderın dna sı mükemmel eşleşiyo..sadece bunlar değil...içime sinmeyen bi ton nokta var, XF yaratan ekibin içine nası sindi abi..çıldıracammm...
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
paranoid android
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 30.01.2006
İletiler: 118

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 5:26 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
directed by david duchovny

yalnızca 9.sezon nezdinde değil,XF bir bütün olarak ele alındığında iyi bir bölümdü William.ne yazık ki yara izli adamın kim olduğunu biliyordum izlerken ancak bu durum tahminlerimin tersine bölümden zevk almamı engellemedi,aksine bas bayağı sevdim ben bu bölümü.doggett ve reyes'in scully'i bu denli sahiplenmeleri ayrı hoş,baştan izlemeye başladığım dvd koleksiyonumda 6.sezonda olmam dolayısıyla ilginç bir şekilde sevdiğim spender'ın dönüşü ayrı hoş,mulder mı değil mi gerilimi apayrı bir güzellik..scully'nin gözlerinde mulder'ın yansımasının görülmesi ve sesinin duyulması beni 1-2 saniye resetledi,ne özlemişim ya adamı..spender iyi rol yaptı cidden,bu kadar potansiyeli olduğunu düşünmüyordum açıkcası.william'a veda etmek bizleri üzdü ve scully'nin durumu içler acısı,ama son 4 bölümde iyi işler olduğuna inanmak istiyorum ve bu bölümle güzel bir gerisayıma başladık bence.uğurlar olsun ..
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
44murat44
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 22.01.2006
İletiler: 137
Konum: MALATYA

İletiTarih: Pts Mar 26, 2007 5:33 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
mulderın yönettiği bu bölüm güzelldi Smile scully için üzüldüm Crying or Very sad Kaldı 4 Bölüm Crying or Very sad
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder MSNM
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: All Lies Lead The Truth - Sezon 9 Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
Sayfa: 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki »
1. sayfa (Toplam 5 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield