X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
Annabeth Gish Resimleri
Sayfa: 1, 2  Sonraki »
 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Diğer Karakterler
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
margikleinjan
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 327
Konum: yalova

İletiTarih: Pzr Arl 17, 2006 12:35 am    İleti konusu: Annabeth Gish Resimleri Alıntıyla Cevap Gönder
son resimlerinden bi seçki sunmadan önce beni çok sevindiren bi haberi duyurmak istiyorum.
Annabeth Gish hamile Laughing Very Happy öyle bi sevindim anlatamam. aklımdan da geçiyordu bu yaz başında... Ağustos'ta allthings annabeth'deki blog'undan bildirmiş. tabi o dönemlerde placebo peşinde koştuğumdan (hala koşuyorum) şimdi resim ararken farkettim. onu da zar zor anlayabildim. hatun bi basen yap, azıcık kilo al! cık.neyse resimlere başlayım...
http://www.allthingsannabeth.com/photo/gallery/misc/annabeth_premiere_womeninhollywood_9_20_06_6rev.jpg

Hamile!!!!
http://www.allthingsannabeth.com/photo/gallery/misc/annabeth_dexterprem_9_19_06_5rev.jpg


Brotherhood (gish'in yeni dizisi)
http://www.allthingsannabeth.com/about/articles/ata_articles_tvguide_7_24_06rev.jpg

Çok yakışmış hamilelik, canım ya...
http://www.allthingsannabeth.com/photo/gallery/misc/annabeth_gucci_10_25_06_4rev.jpg

http://www.allthingsannabeth.com/photo/gallery/misc/annabeth_dogday_10_06_5rev.jpg

kabul bu elbise çirkin hiçte koymam tam resmini
http://www.allthingsannabeth.com/photo/gallery/misc/annabeth_lacaaw_10_28_06_1rev.jpg
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
2shy
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 1530
Konum: Kayseri

İletiTarih: Pzr Arl 17, 2006 12:39 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
O sıralar Gillian da hamile değil miydi?Hımm...
Resimdeki adam kocası mı,sondan 3.sanırım Rolling Eyes
_________________


"I'm having trouble coming to terms with the fact that Fox Mulder is a fictional character"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder
margikleinjan
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 327
Konum: yalova

İletiTarih: Pzr Arl 17, 2006 12:50 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
yok kocası o değil. onun da resmini koyayım bi saniye...

http://www.allthingsannabeth.com/photo/gallery/misc/ag_instyle_wed_6.04_2rev.jpg

ben hala sevinçten uçuyorum Smile kesin kızı olacak... toka alıp yolarım bende Very Happy *marajade'ye brian molko'nun ikizleri muhabbetini hatırlatır*
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
tithonus
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 15.05.2006
İletiler: 163
Konum: Izmir

İletiTarih: Pzr Arl 17, 2006 3:02 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
ben de çok sevindim valla. ayrıca x files ta göründüğünden ne kadar farklı! yoksa bana mı öle geldi?

edit:

http://www.allthingsannabeth.com/photo/gallery/misc/annabeth_dexterprem_9_19_06_5rev.jpg

bu topuklarla ben hamile değilken bile yürüyemem Laughing
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
xsinekkkx
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 357
Konum: METU

İletiTarih: Pzr Arl 17, 2006 5:35 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
tithonus yazdı:
ben de çok sevindim valla. ayrıca x files ta göründüğünden ne kadar farklı! yoksa bana mı öle geldi?



banada çok farklı geldi,, xf bayanları böyle şarap misali..
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
theredandtheblack
Özel Ajan
Özel Ajan

Kayıt: 01.10.2006
İletiler: 485
Konum: Caprica City, Before The Fall

İletiTarih: Pzr Arl 17, 2006 5:52 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
yok ya ben bi annabeth gish olarak sevemedim Sad ..reyes tamam da yine de görünüş olarak filan makyaja alışmışım sanırım reyesin..annabethi görünce şok oldum..nigar kızma ama Smile
_________________
To absent friends, lost loves, old gods, and the "season of mists"; and may each and every one of us always give the devil his due....
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
margikleinjan
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 327
Konum: yalova

İletiTarih: Pzr Arl 17, 2006 6:11 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
aylinkumm yazdı:
yok ya ben bi annabeth gish olarak sevemedim Sad ..reyes tamam da yine de görünüş olarak filan makyaja alışmışım sanırım reyesin..annabethi görünce şok oldum..nigar kızma ama Smile


yok canım sana niye kızayım zevk meselesi. bende annabeth'in düşünce yapısına tutulmuşumdur ilk olarak. bunu da bir mesajda özetlemem ne yazık ki mümkün değil
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
f0xmuld3r
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 03.06.2006
İletiler: 91

İletiTarih: Cmt Arl 23, 2006 12:43 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Bende resimlere bakar bakmaz değişik olduğunu farketmiştim. Bunu belirtecektim, şaşırdım biraz, tüh der vaziyetini aldım. X-Files ta o biçimdi. Böyle durumları görünce evlilikten korkuyorum, adı geçince bile bi tuhaf olurum Smile Yok yok XF daki Annabeth daha iyiydi...
_________________
Aquila Non Captat Muscas
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
strange83
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 247
Konum: istanbul

İletiTarih: Cmt Arl 23, 2006 4:03 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
ilk çocuğu mu?çok tatlı çıkmış yaa köpekli resim elbiseli resim falan:)
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
margikleinjan
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 327
Konum: yalova

İletiTarih: Cmt Arl 23, 2006 2:18 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
evet ilk bebeği olacak hayırlısıyla .2003'te evlenmişti zaten... XF2'nin setinde gillian'ın bebeğiyle oynarlar artık Laughing
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
2shy
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 1530
Konum: Kayseri

İletiTarih: Cmt Arl 23, 2006 3:59 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
ınşallah Razz
Henüz doğmamış mı bebek?
_________________


"I'm having trouble coming to terms with the fact that Fox Mulder is a fictional character"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder
tithonus
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 15.05.2006
İletiler: 163
Konum: Izmir

İletiTarih: Cmt Arl 23, 2006 4:53 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
hakkaten ben de çok merak ediorum. bu arada annabeth gish le ilgili en ayrıntılı web sitesi hangisidir? ya resimlerini bile bulmak ne zor. bi yardım eden olursa sevinirim...
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
margikleinjan
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 327
Konum: yalova

İletiTarih: Cmt Arl 23, 2006 7:57 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
http://www.allthingsannabeth.com/
eldekilerin en iyisi. her ay annabeth kendi blog'unu da buradan yayınlıyor. ona sorular da sorabiliyorsunuz.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
tithonus
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 15.05.2006
İletiler: 163
Konum: Izmir

İletiTarih: Pts Oca 08, 2007 11:10 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
bikaç tane de benden:

http://www.robertpatrick.it/gallery/solo/0154.jpg
http://www.robertpatrick.it/gallery/solo/0157.jpg
http://www.robertpatrick.it/gallery/solo/0158.jpg
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
2shy
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 1530
Konum: Kayseri

İletiTarih: Çar Oca 24, 2007 8:27 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
margikleinjan yazdı:
ben hala sevinçten uçuyorum Smile kesin kızı olacak... toka alıp yolarım bende Very Happy *marajade'ye brian molko'nun ikizleri muhabbetini hatırlatır*

Margikleinjan'cım,oğlu olmuş Razz Artık başka bir şey düşünmen gerekecek hediye için...
_________________


"I'm having trouble coming to terms with the fact that Fox Mulder is a fictional character"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Diğer Karakterler Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
Sayfa: 1, 2  Sonraki »
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield