X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
Harsh Realm hakkinda bilgi ?

 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: It's Just a Game - Harsh Realm
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
darkness
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 12.04.2005
İletiler: 1266
Konum: Gotham

İletiTarih: Sal Oca 10, 2006 5:58 pm    İleti konusu: Harsh Realm hakkinda bilgi ? Alıntıyla Cevap Gönder

From: 4 8 15 16 23 42 (TRARAGORN) 1/18/2004 4:11 pm
To: ALL


Netten tvriplerini indiriyorum.Nasıl bir diziydi,konusu nasıldı ? Sizler begendiniz mi ? CNBCE miz olmadıgı icin seyredemedim hic.CC nin dizisi oldugunu, 8 bolumluk bir omru oldugunu sanal gerceklikle alakası oldugunu falan biliyorum.Gerisini bekliyorum.


From: strange83 1/18/2004 11:58 pm
To: 4 8 15 16 23 42 (TRARAGORN)


neden daha önce bahsetmedim diye üzüldüm iyi ki hatırlattın süper bir diziydi son 2 bölümünü malesef izleyemedim hala içimde bir sızıdır tekrarları yoktu galiba tekrarlarına güvenmiştim ama neyse eğer xf gibi bir yerlerden cd lerine ulaşabliceksek lütfen haberdar edin beni

From: strange83 1/19/2004 12:24 am
To: strange83


http://flatdisk.net/hr/images/video/hropeningcredits2.asf
[color=red]

From: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 1/19/2004 12:41am
To: strange83

[/color]
forumdaki tartışmalar burda, linkleri kontrol ettim çalışmıyolar, bikça tane yeni link buldum (eski haberlerle dolu doğal olarak..)

buyur hasan Smile



http://members.aol.com/ReviewsKTP/harshrealm.html güsel bi ep.guide.. yannız 9. bölümde mi cancel edildi hatırlayamadım. her yerde 9 bölüme kadar. fox 3 bölümü yayınlayıp iptal ediyo, gerisini XF kanalı yayınlıyo..

http://members.tripod.com/~PEIA/hrhome.htm

bu kadar.. google'dan ararsn daha baya bşi bulabilirsin herald

gitmem lazım bay


From: Those turns were gift for me... (Durden38) 1/19/2004 1:00 am
To: 4 8 15 16 23 42 (TRARAGORN)


Hasan kısaca şöyle anlatayım...Yine bi amerikan komplosu olay.Yanlış hatırlamıyosam kahramanımız ordudan ve ordunun yaptığı bir deneye alet oluyor(insanları bir ortamda sanal ortama sokuyorlar ve sanal ortamda ölürsen gerçektede ölüyosun.Matrix tadında...)Kurulan sanal ortamn adıda Harsh Realm.Ve bu programda çıkış için bi bug vardı sanırım ve bunuda sadece işin başındaki general(generalimizde...oy adını unuttum Mlm'de frank'i mlm'ye alan kimdi...oy oy)biliyo vs vs...Ya dizide bilgisayar ortamı çok güzeldi.Mesala bi bug oluşuyodu adam koşarken domuyodu, aynı şeyler tekar yaşanıyodu vs...Ben çok sevmiştim ama güme gitti işte...Ha bu arada adamın karısıda gerçek dünyada eşinin izini sürüyodu yanlış hatırlamıyosam...
_________________


Live long and prosper
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
strange83
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 247
Konum: istanbul

İletiTarih: Çar Oca 25, 2006 12:51 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
ben son 3 bölümünü kaçırmıştım gerçi şu an elimde tüm bölümleri var ama henüz vakit bulup izleyemedim...çünkü unutmuşum biraz en baştan başlayacağım inşallah
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
strange83
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 247
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal May 23, 2006 12:22 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
1,5 günde ara ara izledim 9 bölümü de...güzeldi keşke devam etseymiş...
neyse sonunu bağlamamışlar resmen 9. bölüm de 2 çatışan aile var hobbes la pinokyo işte yardım ediyorlar fln..
8. bölümde ise santiagoyu kaçırdıklarını sanıyorlar aslında çok yaklaşıyorlar bu santiagoda harbiden şeytana pabucunu ters giydirir bir hali var 8. bölümde yanlarında o healer kız varda 9. bölümde hiç yok niye yok pek anlam veremedim....
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
strange83
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 247
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal May 23, 2006 5:52 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
birde başlarken falan ekip yazan isimler aynı müzikler tanıdık mark snow tabi ki..
bir deee hobbes a diyorlar ilk bölümde işte bir bilgi izleyeceksin harsh realm la ilgili... videodaki ses gillian anderson !!!!
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: It's Just a Game - Harsh Realm Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield