X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
6x12 One Son

 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Apology is Policy - Sezon 6
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
agharta
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 202
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal Oca 03, 2006 5:40 pm    İleti konusu: 6x12 One Son Alıntıyla Cevap Gönder
Gönderen: Our genesis is alien (okatmer) 11/28/2003 9:45 am

Hala en sevdiğim bölüm olarak düşündüğüm Two Fathers'ın devamında harika olacak. Herkese iyi seyirler :))

Diana is at work

Oğuzhan


Gönderen: Every day above ground is a good one. (trustno13) 11/28/2003 11:22 am

"Diana is at work"
kesinlikle. "deep throat" diana fowley. aehahahaha.
rukinin ve bilimum tüm shipperların tepkisini merak ediyorum. ben çarşamba izliycem.

Murat


Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 11/28/2003 3:06 pm

Bi dakka bi dakka... Bütün pc dergileirnin cd'lerini karıştırdım sonunda kontürlü bi paket bulmayı becerdim. şimdi önce nete gelme sebebimi yazıyorum: Sabah'ın Günaydın eki, 7. sayfa "DıZıLER: Sizin için Seçtik" Bölümü..

DıKKAT: BU BÖLÜMLE ıLGıLı Bı SPOILER UYARISI VERıYıM.Cassandra Sepender'a ne olcağını bilmek istemiyosanız okumayın!!! Zaten çoğunluk biliyodur da kimsenin şimşekleirni üzerime çekmek istemem bu yüzden :)

Alıntı:

TGRT 24,00 GıZLı DOSYALAR
Dünya Dışı Yaratıklar (cık.. bu lafı gastelerde görünce artık midem bulanıyo cidden)
Bilim-kurgu dizisi "Gizli Dosyalar" yeni bölümleri ile yayımlanmaya devam ediyor. Robert Mandel'in yönettiği, David Duchovny ve Gillian Anderson'un başrollerini paylaştığı dizinin bu akşam ekrana gelecek 12. bölümünde Cassandra Spender, savaş halindeki uzaylılar, sendika, yarım yüzyıllık deneyler, Scully ile Samantha Mulder'ın kaçırılması arasındaki tüm bağlantıları açıklar. Mulder ve Scully, ondan aldıkları bilgilerle uzun yolculuklarının sonuna gelirler: Bu, dünyanın sonudur!



"höh!" diorum dibim düştü bea!

Two Fathers'ı izlemediğim için yukarda yazılanların ne kadarı Two Fathers'ta zaten açıklandı kesin emin değilim ama pek çekici bir tanıtım olmuş cidden fena heyecanlandım birden, biraz abartı var gibi geldi de izlemedim cidden bilmiyom .. Yani bilmiyorum ciddi ciddi hoşuma gitti. Sizle de paylaşiim dedim.. Tek ve en önemli kusur, yönetmenin Rob Bowman olması :((( Ama açıklama gerçekten hoşiume gitti. Takdirinize kalmış :)

Diana ile ilgilibişiler çiziktirmişiniz.. :Pvalla tepkim ne mi olcak? diana ağzımda sakız olcak tabi ki. Artık gözüm kapalı Mulder savunuculuğuna giriştiğim için hiçbişi farketmiycek benim için.. Tamam böle de tutucu tiplere benzediğim sanılacak. Ama lütfen yane objektif olarak nitelendirebilecek kadar da büyü*k*üz alimallah (ah ulan beri, tancan, sis beni böle yaptınız var ya az kaldı elime düşceksiniz sis)

Gene de.. One Son ile birlikte bu işin içinde bi komplo olduunu ciddi ciddi düşünmeye başlıcam sanırım (bkz. Two Fathers postu, FOX'a yüklenme mevzusu :P)

Pelin'de orjinalini izlemeyi düşünüyorum bu akşam inşallah.. Du bakalım planlamada bi sorun olmaz umarım. Ama kötü bi yanı var ki Pelin Mulder'a pek bi sayıcak. Ya bu kızla tek başıma tartışmaya girince gücüm tükeniyooooo... Bi de şimdi shipper'lara da laf atmaya başladı.. Bi dakka güselim bu ne yaa! Başın dik alnın açık ossun ruki. Korkulcak bişi yok! Shipper rules! Pazar'a kadar değil mezara kadarrr. dınınınınıın nınınıııı... Kanımın son damlasına kadar Mulder'ın ve shippyliimin arkasındayım.. (Galiba içime doğdu Pelin beni öldürcek mi ne :DDDD)


Gönderen: maybe there is hope (sedab) 11/28/2003 8:11 pm

ben spoiler uyarısı veriyimde
Alıntı:

duş sahnesini TGRT nin kesecegine eminim


Gönderen: VooDoo_83 11/29/2003 1:44 am

evet duş sahnesini kestiler sanırım, dvd arşivinde daha çok görüntü var çünkü.neyse bu bölümde olanlar sanki sonun başlangıcı gibiydi.yani herşey, açıklanmayan bir sürü şey açıklandı (her ne kadar bunlar içten içe biliniyor olsa da) gruptan bir tek sigara içen adam kaldı, (di mi herkes kül olduğuna göre),yıllar süren çalışmalar cassandra'nın da ölmesiyle bitti.Asiler kazandı.csm'nin spender'i vurmasını açıkçası beklemiyordum, alışmıştım kendisine ama sonu kötü oldu , öz babası tarafından vuruldu.
ama mulder ve scully'nin yeniden gizli dosyalara getirilme olayı bence çok iyiydi, bundan sonra neler olacak acaba? herhalde mulder ve scully gene birlikte olaydan olaya koşturacaklar.
bu arada uzaylılar neydi öle ya, o yürüyüşleri falan, ayyy.......


Gönderen: Our genesis is alien (okatmer) 11/29/2003 8:19 am

Geçen hafta asi uzaylı Cassandra'yı yakmamıştı,belki bu seferde onu götürmüşlerdir bana ölmemiş gibi geliyordur. CSM'inde oğlunu vurması nasılda kötü biri olduğunu gösteriyor, oğlunu gözden çıkartabiliyor

Diana konusu ayrı işlenecek sanırım :)

Oğuzhan


Gönderen: foofoo581 11/29/2003 10:25 am

tam emin degilim ama bu bölümde fowley mulder'1 öpüyordu galiba orasida sansürlenmis...


Gönderen: papatya1 11/29/2003 11:45 am

bölüm hakkında tek söyleyebilceğim;süpeer.
bencede cassandra ölmedi,asilerin elinde.
scully'nin diana'dan "o kadın" diye bahsetmesi çok hoşuma gitti:)
duş sahnesinin birazını kesmişler."o kadının" mulder'ı öptüğü sahneyse tamamen kesilmişti.bu sahnelerin videosunu bulabileceğim bir yer var mı?


Gönderen: maybe there is hope (sedab) 11/29/2003 4:18 pm

TGRT nin kac bölüm aldığını bilen varmı lütfen söyleyin diana mulder ı öpüyordu onu da kesmişler.
duş sahnesinde m s birbirlerini kesiyordu oda namahrem bulunmuş herhalde
TGRT ye mail atmaktan bıktım onlar bıkmadı ya


Gönderen: incig 11/29/2003 4:51 pm

Diana'nın Mulder'ı öptüğü sahneyi bilemem de duş sahnesinin video klibi aşağıdaki adreste var. Streaming file olarak.
http://cucumbermsra.lelandsworld.com/videos6.html
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
agharta
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 202
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal Oca 03, 2006 5:42 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Gönderen: incig 11/29/2003 7:12 pm

Valla ben mitolojiyi uzun zaman önce umursamayı bıraktığım için bu bölümde olanlar beni çok da ilgilendirmedi açıkçası. CC ve diğer yazarlar bu mitoloji işini o kadar abarttılar ve dallandırıp budaklandırdılar ki, daha önce ne yazdıklarını unuttukları için tüm bu dalların mantıklı bir şekilde birleştirilebilme olasılığı zaten yoktu; onlar da kolaya kaçarak tüm komplocuları toptan yakarak çıktılar işin içinden. Bu kadar basit benim için.
O şekil değiştiren iyileştirici uzaylıların bu resmin neresine uyduğunu ben kaçırdım arkadaşlar. Onlar ne oldu? Sonra ya Gibson Praise? Ona ne oldu? En son gördüğümüzde bir uzaylıyla bir reaktörde değil miydi? Eminim daha unuttuklarım da vardır. Bu bölümde mitolojiyi çözdük diye ortaya koydukları bana çok gülünç geldi biliyor musunuz? Tekrar düşününce, ya neden herkes bir aile üyesini uzaylılara testler yapılsın diye vermek zorunda olsun ki? Öyle bir anlatıldı ki, çok büyük fedakarlıklar yapılmış dünyayı işgalden kurtarmak için falan, ama burda hiç de öyle görünmüyordu. Uzaylılar neden bir Konsorsiyum'a ihtiyaç duyuyorlardı ki? Bu da açıklanmadı bence. Açıklandı mı yoksa? Bu bozukluk, herhalde senaryo yazımı, kurgu ve çekimden kaynaklanıyor olsa gerek.

Baştan, bir adamın uzaylılar tarafından kaçırılan kızkardeşini bulmak için tüm yaşamını feda etmiş olması gibi çok göz yaşartıcı ve duygusal bir gidişatı vardı dizinin. Benim bu diziye takılmama neden olan da buydu zaten. Ama zaman içinde bütün kafalar sonra ortaya konulanlarla öyle bir karıştı ki, kimse kızcağıza ne olduğunu umursamamaya başladı. Aslında çok iyi yan yollar açmışlardı zaman içinde. Hükümetin insanlara yardım etmek adına nasıl halkına yalanlar söylediği, insanların hep gözlem altında oldukları, iyi yaptıklarını sanarak ailelerini parçalayan insanlar, vs...Hepsi de eğer uçlar sonradan doğru toplansaydı, çok iyi açılımlardı bence. Ama kendi yazdıklarını umursamayan veya unutan senaryocular, baktılar işin içinden çıkamayacaklar, herkesi yakmakla (aslında bir avuç yaşlı adamdı Konsorsiyum adı altında yaktıkları. Eminim yerlerini alacak bir sürü kişi vardır) yetindiler ve mitolojiyi açıkladık dediler adına da. Bence bu, diziyi bunca yıldır izleyen hayranlara yapılan bir haksızlıktır. Mitoloji daha doğru bir "son"u hakediyordu bence. Bu kaçırılmış bir fırsattır gözümde.

Bu bölümde bizim ajanlar, aslında hikaye için elzem unsurlar değillerdi. Yani onları bölümden kesseniz de yine aynı sonuca varmanız mümkündü. Bu da iyi bir şey değil dizi için tabii, çünkü diziyi dizi yapan o iki karakter. Ne işgali durduran onlardı, ne de Konsorsiyum'un planlarını engelleyenler. Ne Cassandra'yı kurtarabildiler, ne de CSM'in gücünü azaltabildiler. Kendi XF bürolarını bile başkasının yardımı olmadan geri alamadılar. Yani "full disclosure" dedikleri bu muydu diye düşünesi geliyor insanın. Öyle olsaydı, ikisinin olayları ortaya dökmeleri gerekirdi, Mulder'ın daha önceki bölümlerde yaptığı gibi. Bu bölümlerde Mulder'daki bu güç ve ihtiras kaybı bence olmamalıydı. Tüm bölüme maloldu çünkü. Tüm bölüm boyunca bizimkiler bir şey yapmadan dolanıp durdular, diğerleri de 5 sezondur olup bitenleri açıklamakla meşguldüler. Umarım şimdi büroyu geri aldıklarına göre, eski performanslarına geri dönebilirler, ama Mulder'ın bu iki bölümde yaptıklarından dolayı şimdi Mulder'ın bürosunu çok da haketmediğini düşünüyorum ne acıdır ki. şimdi birkaç nokta:

- CSM'in peruğu nasıl da sırıtıyordu öyle değil mi?

- Mulder hazır CSM'i bulmuşken, neden Reduxlar'da Samantha olduğunu iddia eden kızın kim olduğunu sormadı sanki? Ben kudurdum yerimde.

- Uzaylıların her gemiden çıktıkları sahne bana "Close Encounters of the Third Kind"ı hatırlattı. Ya size?

- Valla konsorsiyum üyelerinin eş ve çocuklarının paşa paşa uzaylılarla gitmek için hangara gelmelerini inanılmaz ölçüde komik buldum doğrusu. Onların ağzı dili yok muydu, biz neden gitmek zorundayız, bu testleri neden bize yapmak zorundalar diye niye sormadılar ki? Bu anlamsız ve komik geldi bana. Ve onlara olanları zerre kadar umursamadım.

- CSM'in Jeff'i öldürmesini anlamsız buldum. neden öldürdü onu? (Yani bizim öyle sanmamız istendi değil mi?) Peki Cassandra ona onu öldürmesi için yalvarırken, neden ağladı ve odadan kaçtı ki? Onda o kadar bir duygu olmaması gerekiyordu. Hatta "sana bunu nasıl yaparım?" dedi gibi geldi bana.

- Mulder'ın en iyi repliği, Kersh'e bunca yıldır herkese söylemeye çalıştığı, ama kimsenin dinlemediğini söylemesi oldu. Sonunda Kersh Mulder'ın ne nimet olduğunu anlamıştır umarım.

Gördüğünüz gibi Diana konusuna hiç girmiyorum bile. Ortaya neden çıktığı, veya çıkarıldığı anlaşılmaz bir başka karakter işte.

Evet, sonuç olarak, her şey senaryocuların yüzünden böyle içinden çıkılmaz bir hal aldı ve "son" bir son olarak hiç bir tad vemedi. Yazarlar, en azından ajanlara Konsorsiyum'a karşı bir zafer kazanma şansı vermelilerdi burda ve sonra yeni bir mitolojik öyküye başlamaları gerekirdi. Örn. Mulder ile Scully Konsorsiyum'un New York ofislerini basmalı ve herşeyi açıklayan bir takım dökümanlar bulmalıydılar. Ama hayır, CSM hala eskisi gibi güçlü, üstelik bir anlamı olmadan oğlunu öldürüyor, ajanlarımız yine eskisi gibi etkisiz seyirci kalıyorlar olanlara ve büroları onlara geri veriliyor.
3.sezondan beri hiç bir şeye cevap vermeden sorulara yenilerini eklemeye devam etmeleri yüzünden, mitoloji bu hallere geldi ve ben artık uzaylı-dünyalı komplosunu hiç önemsemiyorum.

Son yorum: Ah, ah nerde o ilk sezonlar?...



Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 11/29/2003 11:15 pm

1.Duş sahnesinden ne istediler? bunu kesinlikle yadırgıyorum. Oha diorum. Ay nese aman bea!

2.Bi shipper olarak bunu sölediğim için utanmıyor yada sıkılmıyorum ve diorum ki o Diana o.pusunun Mulder'ı öptüğü sahneyi kesmeleri ilerde fazlasıyla bölümün kuşa çevrileceğine dalalettir. ona gıcık oluyorum. Shipper olduum için bu sahnenin kesilmesinin işime geldiğini düşünmüyosunuzdur umarım. SANSÜRÜ UYGULAMA ÖZÜRLÜ BU YARATIKLARIN DıZıMıZı KUşA ÇEVıRMEKTEKı ISRARLARINA ARTIK SÖLıCEK SÖZ BULAMIYORUM!

Her neyse, bu kadar kin kusma olayı yeter. Pelin'de bugün üstüste izledim iki bölümü... Bence gerçekten güzeldiler. valla gözüme batan, sırıtan bişi olmadı, DIANA dışında. Bölümü orjinal dilinde izledim ve çoğu yeri anladım..yippiii!!!

Eaaaa. Duş sahnesinde birden oturduğum koltukan kalkıp zıplamaya başladım. Tamam fazla bişi yoktu,öfff aman boşverin shipper'a her gün bayrammmm :P(Neyse Pelin uyardı, alt kattakileri korkutup kaçrmamak için oturdum oturduum yere.. :PP)şunu diyim: bence o kesme fln deildi. Bi kere Pelin2in de dediği gibi Mulder dik dik "Aaa Scully orda ne varöle?" der gibi bakmıyo Scully'ye... Gözü kayıyo, Birbirlerini kesme gibi bişi olduunu düşünmüyorum ama zıplamama neden olan bi elektrik var gibi geliyo bana! Hımmm shipperlığımın bi sonucu galiba.. Ya bilmiyorum ben bişi hissediom orda ama ikisinin de farkında olduunu sanmıyorum. anlatabildim mi acep* nese konuşucaz...

Diana'ya gelince... ah ne şeytan karı oooo!!!! Mulder CSM'den duyduklarından biras sersemlemiş bi halde. Ay nese belki de deil ama Diana onu öperken (öpücük arkadaşlar!ilerisi yok. sadece öpücük. o bile iirenç ya!) Mulder karşılık vermiyo. Sadece sarılıyo Diana'ya . Mulder'ın kendini geri çekmemiş olmasına itiraz ediyorum.Ancak Diana'ya istediğini vermemişolmasına seviniyorum diorum sadece.. Ulan var ya öle ciddi bi dururm olmıycaktı da o zaman Dianao firsatı nası değerlendircekti var ya. Allah'ım beynini ezmek istiyom o karının! Gebertcem! Öldürcem! Lime lime edicem. HıııııAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Sakin.....

Sonra yazarım gerisini.. Scriptlere gnee bi bakiim diorum yanlış anladıım bi yer olmasın da :P

ps: berrrrrrrrrrriiiiiiiii. Harry Potter'ı izliyossssssss!Güselmiş kısss(Tamam vurma vurma :P)


Gönderen: Every day above ground is a good one. (trustno13) 11/30/2003 12:16 am

sabahta çıkan x-files tanıtımı, benim anasayfa için hazırladığım resim-altı-bölüm-açıklamalarından alınmış. tgrt'ye yollamıştım onları, reklamlarında kullansın diye. işe yaradığını görmek sevindirici.
ayrıca o yazıyı gebze'de unuttuğum için sayfayı güncelliyemiyodum, rukinin paste'lemesi iyi olmuş hemen update'liyorum sayfayı :)

Murat


Gönderen: Every day above ground is a good one. (trustno13) 11/30/2003 12:21 am

şöyle bi şey de var; madem her fiziksel temas sansür görüyor dizide,("ah mulder pardesün pardesüme değdi, ne ima ediyorsun manyak!")

milagro'yu unutun diyim. ikinci bir all souls vakası yakındır.
yine bekliyelim (wait..worry..who cares?)

Murat


Gönderen: spooky (spooky_tr) 11/30/2003 3:44 am

eheheheheh aferin rukiş..harry potter rules.. :P


Gönderen: VooDoo_83 11/30/2003 2:56 pm

:)) diana için aynen senin gibi düşünüyorum , çok güzel ifade etmişsin, koptum valla :))


Gönderen: VooDoo_83 11/30/2003 3:25 pm

hımmm evet ben bunu düşünmemiştim, dizinin sonunda öldü falan diyolar ya , kesin birşey vardır , ölmemiş olabilir cassandra. :) haklısınız arkadaşlar.


Gönderen: Petek12 11/30/2003 4:09 pm

Gerçekten de; insanın içinden Diana'yı rendelemek gerekiyor. Ayrıca bu bölümde genç Spender'a minnet duydum. Hem Mulder ve Scully'nin görevine atanması için atılımda bulundu, hem Samantha'yı kurtardı(sanırım),he de bu uğurda kurban oldu. Gözlerim yaşardı:))
Ayrıca evet, Mulder neden Samantha olduğunu daha önceki bölümlerde iddia eden ve CBG'nin orataya çıkarttığı kişinin kim olduğunu sormadı?!?!
Sansürler için de gözaşı dökmekten(!) başka bir şeyler yapabilsek keşke...


Gönderen: maybe there is hope (sedab) 11/30/2003 5:21 pm

görüslerine katılıyorum.bi sorum olacak ilerki bölümleri nasıl izliyosun ben videoları download edince system is not supported diyo sinir oluyorum.
dvd vcd lerimi var nerden edindin bi yardım lütfen
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
agharta
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 202
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal Oca 03, 2006 5:45 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 12/1/2003 1:49 am

Seda'cım isteyene herşey var :))))

Pelin'de 6. sezonun video seti var, ona uğradığımda izlemeye çalışıyorum, ölece kapatıyorum açığı .. şimdilik..

bölümü yüklediğinde çalıştıramamanın sebebi formatının divx veya başka bir sıkıştırılmış formatta olmasıdır. normalde divx.com'dan yüklersin codec'i direk çalışır media player'da videon..

Burda VCD olayıyla ben nası ilgileniyosam divx olayı ile de ilgilenen arkadaşlar var. Hangisini istersen bi post aç belirt, ilgilenen arkadaşlar seni bulsun. VCD istersen zaten açık bi post var "DVD ÇEKıM VCD ÇAğRISI" diye.. oraya yaz ama 2. sezondayıs daha.. 6'ya zaman var :)

Video setleri de amazon.com'dan alıyo isteyenler .. Onlarda altyazı seçeneği yok bi o eksik yoksa video da alabilirsin yane..

sen bilirsin yane biraz masraf yaparsın ama istediğin şekilde izleyebilirsin XF'ı.. TGRT'ye bağımlı değil hiç kimse.. bence tabe :)

Nese diğer postta başka sorun olursa cevaplarım.. Burayı ONE SON'a ayıralım.. :))


Gönderen: Petek12 12/1/2003 10:53 am

Bölümleri nereden yüklemeye çalışıyorsun peki??


Gönderen: Orkun1 12/1/2003 1:33 pm

Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum.Bu sitede biri bana cevap vermişti ama kim olduğunu unuttum.Neyse,Fight The Future'un en sonunda ki Tunus'taki dev komplekslerle çevrili mısır tarlaları yakılmıyordu dimi.Yakılanlar Texas'takilerdi.Çünkü Mulder ve Scully artık Texas'taki mısır tarlalarının yerini biliyordu ve buraya federal bir operasyon düzenleyebilirlerdi.Yani benim kanıma göre Tunus'taki mısır tarlaları hala duruyor.Zaten SR.819'daki Tunus'a yapılacak yardım fonu ve One Son'da Scully'nin,Fowley'in Tunus'a sık sık ziyaretlerde bulunmasını ortaya çıkarması bunu göstermiyor mu?


Gönderen: Every day above ground is a good one. (trustno13) 12/1/2003 3:12 pm

şu forum kuruldu kurulalı yeni gelen ve mitolojiyle en çok ilgili kişilerden birisin, aynen devam et diyorum :)
One Son'ı henüz izlemediğim için daha önce yazdığın sorulara şimdilik cevap veremeyeceğim ama Tunus'ta yeni mısır tarlaları kuruluyordu ve dediğin gibi onlar yakılmadı. strughold'un sendika toplantılarında olmaması normal çünkü bu mısır tarlaları işini o yürütüyor. "Roush" onun lobi firması ve hatırlarsan tüm gerekli şeyler roush araçlarıyla temin ediliyordu filmde.
çarşamba gecesi bölümü izledikten sonra one son'la ilgili bişeyler illa ki yazıcam ama o zamana kadar bizim sayfanın mitoloji bölümüne bi bak istersen, mutlaka faydası olacaktır.

Murat


Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 12/1/2003 3:28 pm

???

Nası yakılmıyodu yaaa??? Ben de mi yanlış biliyorum? Bütün mısır tarlalarını yok etmiyolar mıydı?

ama...

ben bi movie'nin scriptine bakiim bari... o zaman Diana!!... Ama Mulder şey... ühühhühühühüh! kaçırmışım :(


Gönderen: maybe there is hope (sedab) 12/1/2003 5:34 pm

roadrunners.com,cucumbermsra.leadsworld.com


Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) DelphiPlusMember Icon 12/1/2003 5:57 pm

yaa kazaa fln varken o sitelere ne gerek var ki? hem oralarda bikaç dakkalık bikaç sahne var. geçin onları yaa ömür törpüsü onnar..

eğer nete evinden iyi bi hızla bağlanabiliyosan, burdaki divx manyakalrı gibi sen de yükleyebilirsin o bölümleri.. sadece bilgisayarda izleyebilirsin ama izleyebilirsin işte.

ya burda anlatması uzun sürüyo, sen ist'tesin dimi seda, gel bi buluşmaya inciini cinciini annatalaım yardımcı olalım sana işte ne güsel :). ha hazır almak istersen de her türlü imkan elinde, istemen yeterli, kesin yardımcı olcek birileri bulunur..

bakın bana.. ne rahatım TGRT'ymiş. zieh !!(görünen yüzüm bu, maskenin arkasında kudurmaya hazır biri var. TGRT lafını duyduu her yerde atlıyo, bu aralar parçalamıyo nese ki :P)
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
agharta
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 202
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal Oca 03, 2006 5:47 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) 12/3/2003 1:55 am

tamam ben sana mail atarım. Genel buluşma da olabilir yane haberin ossun oki :)



Gönderen: Orkun1 12/5/2003 1:50 pm

Arkadaşlar Fight The Future ile ilgili bir sorum var.Antarktika'daki uzay gemisinin orda işi neydi?ıçindeki insanlar oraya nasıl getiriliyordu?En sonunda Mulder'ın uzay gemisini uzaya göndermesi ne işe yaradı?



Gönderen: Federal Bureau of Imagination (PELIN77) 12/5/2003 2:40 pm

Virüs . 6. sezon açılışı "The Beginning"inde konforme ettiği gibi soğukta kontrol altında tutulabiliyor. Bu nedenle Texas'ta açığa çıkmıştı.(sıcak yüüzünden ) Global ısınmanın sıcaklıkları son 10 yılda arttırdığını biliyoruz. Uzay gemisinin Antartika'ya nasıl gittiği hiç anlatılmadı ancak çarpmış olduğunu sanmıyorum. Büyük ihtimalle dünyada henüz insan hayatı başlamadan oraya gelmiş olanların bırakmış oldukları bir projeydi ya da Sendikayla yapılan bir antlaşma sonucu onlara verilmiş ve onlar tarafından saklanmıştı.

ınsanlar virüse yakalandıklarında, virüs evrim geçirerek vücuda yerleşiyor ve 36 saat sonra iç organları eritip sindirerek gri-alien'a dönüşüyor . ( The Beginning) gelişimini tamamlayınca da kullandığı misafirden çıkarak yetişkin bir uzaylıya dönüşüyor.( FTF , The Beginning ) Virüsten etkilenen bu insanların yetişkin uzaylılara dönüşmelerini engellemek için Sendika bu insanları "topluyor" ve çevreye virüs- eğitim kazası- cinayet gibi söylentiler yayıyor. FTF'deki olay 3 çocuğun ve kasaba halkının gözü önünde olduğundan ortaya virüs söylentisi atıldı ,ayrıca itfaiyenin( ölen itfayecilerin ailelerinin) olayın üstüne gitmesinin engellenmesi için terör saldırısı senaryosu oynandı.( ayrıca şahinlerin ,ılımlı yönetim üzerinde baskı kurması için başka bir iyi neden ) Böylece sendika virüs kapan insanlar ve gemi üzerinde araştırma yapmaya devam edebiliyordu.

Mulder gemiyi uzaya göndermedi .Mulder onun gemi olduğunun ancak kafasının üzerinden uçup gittiğinde farkına vardı. Scully'e yaptığı, virüse karşı geliştirilmiş, aşı tüm sistemde bir kısa devre yarattı. Gemi böyle bir durumda elindeki milyonlarca uzaylıyı oradan götürecek şekilde programlıydı.


Gönderen: Our genesis is alien (okatmer) 12/6/2003 8:26 am

Ayrıca istila sırasında uyanacak ,yer altında bekleyen uzaylılarda gemiyle gitmiş oldu. Mulder insanoğlunu kurtarmış oldu yani

Oğuzhan


Gönderen: 4 8 15 16 23 42 (TRARAGORN) 12/12/2003 8:12 pm

harikasınızı arkadaslar ya ; bu mısır tarlaları ve uzay gemisi olayı hep aklımda takılı kalıyordu ; iyi anladım simdi.


Gönderen: Elsa_moon Nov-7 10:00 am

Scullyst damarıma basıldı yine ya. Tam da yeniden kanım kaynamaya başlamıştı uyuza... delirdim akşam yemin ediyorum. "kişiselleştiriyormuş". ah "kişiselleştiriverecektim" o an Mulder! a. Zor tuttum kendimi. Hayır onca mitolojik olayın içinde... buraya taktı bıraktı ya beni. Hırrr


Gönderen: Every day above ground is a good one. (trustno13) Nov-7 10:53 am


Bu bölümün adının neden One Son olduğunu buldum. Tıpkı Chinga gibi, Chris Carter'ın sansüre uğradığı apaçık ortada. Bölümün aslında "One Son...of a bitch" olarak adlandırıldığı belli. Tabi bahsi geçen kişi Mulder.

"Mulder'dan nefret etmek için 10 neden" olarak da inceleyebileceğimiz One Son aslında Two Fathers'dan daha iyi bir bölümmüş. ılk 45 dakika nasıl bize bildiğimiz şeyleri tekrar önümüze sunduysa, bu son 45 dakikada kaçınılmaz sona yaklaşırken Sendika ve sömürgeleşmenin sorumlularının çaresiz çırpınışlarını seyrettik.En güzel yorumu Mulder yaptı onlar için: "Düşmanı uyutmaya çalışırken başka bir düşmanı uyandırdılar."

Tabi bu aralar mitoloji söz konusu olduğunda Fowley'i, Fowley söz konusu olunca da Mulder'ı anmamak olmaz. ışte yine dün gece bu muhteşem ikili seyircilere cinnet dolu dakikalar yaşatmayı bildi. Yine Scully'yi ezmeye yeltenmeler, yine onu yok saymalar, aşağılamalar...Lone Gunmen'le araştırma yapıp Fowley hakkında hiç bir bilgi bulamamaları üzerine Mulder o iğrenç tepkiyi(inanamıyorum mesajlı bir iç çekiş) verince suratını darmadağın etme isteği dayanılmaz oldu. En ufak bir bilinmeyende poposu tavana vuran bu sevgili ajanımız, Scully'nin yaptığı araştırma sırf tanıdığını iddia ettiği ve ortak bir geçmiş paylaştığı kadın üzerine olduğu için hemen bir inkar ve reddetme sürecine girdi. Bunun yanısıra bölüm başındaki karantina sahnesinde Scully Fowley'i sorularıyla sıkıştırırken, Mulder'ın kaş göz etmesi ve ortağını durdurmaya çalışması ayrı bir dikkat çekici noktaydı. Scully'nin alenen Fowley'e karşı olduğunu açıklaması ve o kadın hakkında ne düşündüğümü gayet iyi biliyorsun" demesi bile Mulder'a sıfır etki ediyor. Hani nerde o ayılıp bayıldığımız güven, inanç?

CSM'le yüzleştikten sonra Fowley'in evinde ağlak ağlak oturup o geldiğinde başlayan ve öpüşmeyle sonuçlanan sevgi ve şefkat gösterisi de Mulder'ın hayatında Diana'nın öneminin altını çizen ve Scully'le kıyaslandığında kimin öncelikli olduğunu gösteren detaylardan biri dahaydı. Hele hele CSM'in verdiği adresi çook sonra ve lutfen Scully'e haber vermeyi aklına getirmesi, Biogenesis üçlemesinde bol bol tartıştığımız konulara götürür bizi ki, o sulara girmeyi tekrar istemem açıkçası. O sahnede Mulder'dan 1. çoğul şahıs (biz) özneli cümleler duyarken kimsenin aklına Scully'nin geldiğini sanmıyorum.

Bölümün en komik sahnesi Mulder-CSM yüzleşmesinde Sigara ıçen Adam içini döktükten ve "kimse artık bunu durduramaz" mesajını verdikten sonra Mulder'ın küçük emrah misali "S..Sen d..durdur bunu yoksa ben durdururum" demesiydi! ahahahahaha peki canım oldu hemen! bir de sesi titredi yaa...eueuheh

Tabi en güzel sahne ise hiç kuşkusuz duş sahnesiydi. TGRT ne alaka sansürlemiş onu çözemedim ama yani oyoyoy....

6 yıllık komplonun sona erdiği, Fowley'in ortadan kaybolduğu, Spender'ın "öldürüldüğü", X-Files'ın yeniden açıldığı böylesine önemli ve ağır iki bölümden sonra "Arcadia" gibi bir şeyi izlemek ise gerçekten absürd. ve üzücü.

Murat


Gönderen: maybe there is hope (sedab) Nov-7 12:20 pm

bumudur budur mitolojinin kolonizayon komplosu bölümü başarısızlıkla sonuçlanmıştır.artık yeni planlar yapılacak ve açıkça super soldier lar harika olacak.
mulder benide gıcık etti kütfen scully yia aradı salo,anasını bile düşünmedi.scully diananın ağzının payını verirken onu susturmaya çalışan ve hayır duygularını çok iyi saklıyorsun diye alay eden ama sonra gidip kanıt bulmak için diananının çamaşır dolabını karıştıran bir mulder vardı.
scully harikaydı ne yaptığını bilen bir tek oydu
asilerin kazanacağını anlayan krycek maritayı görünce nasıl da dumur oldu..ve herşey boşa gidecek diyerek seyirciyi de dumur etti.
bu arada biriniz bana duştaki bakışmların ne anlama geldiğini söylermi yoksa ben shipper damarımımı devreye sokmalıyım:)
spender a yazık oldu..
Alıntı:

9.sezonda onu görünce acımıştım
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
agharta
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 202
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal Oca 03, 2006 5:50 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) Nov-7 2:52 pm

Sanırım bu bölüm benim için bir dönüm noktasıdır.. (Ahaha! Merak etmeyin başıma silah dayasanız -ve tabi ciddi olsanız- anca noromo olurum :PP)

Bir shipper olarak Diana'nın Mulder'ı sadece öpüp koklamakla yetinmediği, bariz bu adamla yattığı konusunda inadına sürdürdüğüm "asla" kampanyasını bir kenara atıyorum, kesin bir kanıt olmadığı için lafıma "galiba" ekleyip diyorum ki, "yattılar bunlar galiba"

Velhasıl, Diana'nın çirkefliğinden, kaltaklığından, Mulder'ın saflığından ve salaklığından öteye gitmiyorum yorum konusunda.. Ancak hala daha Diana'nın Mulder için Scully'den önemli olduğu hususundaki saptalamara (isteyen inadına bunu yaptığımı da düşünebilir ama böyle bir aydınlanmadan sonra bi zahmet düşünmeyin, ya da ne yaparsanız yapın be güzellerim) gülerek geçtiğimi belirtmek isterim.. Hatta Mulder'ın Scully'ye de söylediklernden çıkardığım sonuç, Diana ile ilişkilerini Scully'nin kıskandığını düşünmesidir. Ki *olayı kişiselleştiriyorsun* demesi bunu bariz özetlemektedir. Salaklığına doymasın diyorum gene.. Yine de Scully'nin söylediklerinden sonra Diana'yı araştıracak kadar *aklı bacak arasında olmayan* bir tavır sergilemesine de şapka çıkarıyorum, salaktır ama kimse benim adamıma "dangalak" yaftası yapıştıramaz bi kere.. CSM o lafları söyleyip apıştırmasaydı adamı, belki Diana'nın vantuz gibi kollarından korunabilirdi ama.. ışte, ne yaparsın, aşk üçgeni moduna sokmaya çalışan zihinler utansın..

Ancak içim rahat, Diana'yı hiçbi tarafıma takmayacağım, çünkü haketmiyor. Mulder da gönlünü eğlendirsin, eğlendirsin anasını satayım, ne halt yerse yesin.. Diana da sevinsin Mulder'ı kendi yanıma çektim diye.. ıntikam soğuk yenen yemektir deyip beklemeye geçiyorum canlarım ben.. Hatta daha bir rahatım şimdi, "yattılar bunlar galiba" dedim ya, ondandır.. ;)

Tamam, yeter bu kadar relationship konuşması.. Ne Mulder'dan ne Scully'den ne SHIPPER'lıktan vazgeçtim ben.. Aydınlandım, arındım, rahatladım, Diana'ya bi tarafımla gülme konusunda bayağı bir aşama kaydettim ne mutlu bana.. Geçelim..

Sendika'nın çöküşüne gelelim, bir devrin çöküşü gibi sanki... En sarsıcı tarafı, tabii ki peşlerinde ailelerini de götürmeleriydi sonlarına..

Jeffrey Spender'ın durumu ise içler acısıydı. Kendisine gıcıklığım vardır ama, bir oraya bir buraya gidip gelen, ne yapacağını bilemeyen bir adamın sonunda Mulder ve Scully'ye X-Files'ı devretmesi, birşeyler yapmaya çalışan ama bir türlü doğru şekilde yapamayan bu insanın son dakika golüydü bir nevi.. En çok oradan oraya sürüklenmesine üzüldüm zaten.. CSM'in onu harcamasından çok, nerede duracağını bir türlü belirleyememesine üzüldüm..

Bir de Cassandra Spender çok fazla etkiledi beni.. Önceki bölümden beri Mulder için ideal anne rolüne koyduğum bu kadının sonu belki istediği gibi oldu ama, keşke olmasaydı, feda edilen çok değerli bir hayattı..

CSM'e gelince.. Spender'ı harcayan adam olmasına rağmen, bu nedenle geçrekten bağışlanmayacak bir harekette bulunmuş olmasına rağmen, ilk elden neden bu işe soyunduğunu anlamak, Bill Mulder ile ters düştüğü konunun aslında kendisini bütünüyle adadığı bir umut olduğunu bilmek, yaptıklarında kendisine göre bir mantık olduğunu görmek rahatsız ediciydi.. benim açımdan *kötü adam* konsepti ile ilgili sorun da bu zaten. Ne kadar istesem de tamamen *kötü* bir adam olmadığını anlamak hep sinirimi bozuyor.. Ona kredi verdiğim için kendimi suçlu hissediyorum ama vermesem yanlış yargılamış olurum ki bu her zaman daha beter bir durumdur.

Onca şeyi bir araya getirmek, harmanlamak çok zor.. ONE SON gerçekten çok fazla şeyin olduğu, artık birşeylerin gerçekten bittiğini ve başka şeylerin ufukta belirdiğini anlatan bir bölüm olarak takdiri hakediyor..

Bundan sonrasını da aynı çizgide tutuarlar diye umuyorum, naçizane bendeniz :)


Gönderen: maybe there is hope (sedab) Nov-7 4:25 pm

dün tekrar sinir oldum mulder a ve yattılarsaki ruki sen öle diyosun artık ben ne diyimmm
bööööö
scully ye ne kadar değer verdiği anlaşıldı öküzün ,mulder bir öküzdür önermeme geri dönüyorum böylece..
diana gibi çirkin ve hain bir kadın scully gibi güzel sadık ve zeki bir kadına karşı.ama kör bir adam varsa ne beklenir.
scully nin yerinde olsam mulder yanındayken muayene odasında diananın ağzının payını verirken aradan mulderı da çıkarır diananında boğazını sıkardım biraz korkuturdum ay ne harika bir an olurdu.
mulder yoo duygularını çok iyi saklıyorsun dediğinden scully den sende gözlerini açsan türlü bir laf koyardım.
en başta duştaki bakışların anlamı ulan scully boka bastık mıydı yoksa daha shipper vari bir anmıydı
oooff off şiştim valla dünden beri


Gönderen: Elsa_moon Nov-7 6:47 pm

başta duştaki bakışların anlamı ulan scully boka bastık mıydı yoksa daha shipper vari bir anmıydı
oooff off şiştim valla dünden beri

BU soruya cevabın tarafımdan b şıkkı olarak verildiiğini söylemek isterimn. O dakikada Mulder' ın aklı shipperlığa çalışıyor olsaydı... Ohoo
Bu arada Mulder Marita' yı bulduğu sıralarda "scully" neredeydi.. Ne zaman gitti... Gördüm göreceğimi kaçayım deyip sessizce süzüldü anlaşılan.


Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) Nov-7 7:18 pm

şimdi bişi diycem o bakış hakkında am çok ayıp olcak..

Mulder'ın bakışından ben çok eğlenerekten "6 sene yetmedi mi hulen?" manası çıkarıyorum.. Scully'nin bakışından benim gibi Mulder da bişi çıkaramadığından olsa gerek, Diana salağı dudağına yapıştığında ses çıkarmaması da normal gelmekte..

" Kuyruk sallayana... "olayı..

Ah ahh.. Seneler önce bunalrı söyliyceksin deseler "köprüden atlamayı yeğlerim" derdim heralde..

Kızıyorum ama sadece Mulder'a değil, Scully'ye de kızıyorum.. Olayı kişiselleştirmediğini bile bile "kişiselleştirseydin daha fazla anasını satayım" diyorum.. Neyse tabe Mulder'a daha çok kızıyorum..

Ama diyorum ya vallahi billahi rahatım, Diana kim ki be güsellerim, eheheh..


Gönderen: Federal Bureau of Imagination (PELIN77) Nov-7 9:29 pm

Yazmayayım diyorum ama dayanamıyorum. 6. sezon kötüdür dedim, mitolojileri rezildir dedim, One Son & Two Fathers önceki yıllardaki benzerlerinin yanında zavallı dedim...Dedim dedim ama koskaca, hele de Sendika'nın yokolması, Krycek'in aslında bu tarafa da ne kadar yakın olduğunun, Marita'nın, Cassandra-CSM-Jeffrey bağlantısının, bu bağlantının sezon sonu olacaklara olan yansıması gibi elzem sonuçların ortaya çıktığı şu bölümü, 3 paragraf Diana ne yapmış, Mulder'a date rape mi yapmış olayına çevirip bir satır o da lütfen Sendikaya ayırmanıza inanamıyorum.

Efendim bir de öyle boyamışsınız ki gören Diana tecavüz etti Mulder'a sanacak. Zorla mı kardeşim? Yatmasaydı. Allah allah... Ne yaparsa yapsın, açıkçası Mulder'ın yatağına kimi aldığı, dikkatinizi çekerse, hiç önemli değil dizinin konseptinde. Önemli olan karakterlerin "asıl olaya" nasıl etki ettikleri. Scully'e ortak olarak duyacağı sevgi ve saygı, kadın olarak duyacağı sevgi ve saygıdan daha önemli X Files'ta.


Gönderen: Our genesis is alien (okatmer) Nov-8 9:28 am

""3 paragraf Diana ne yapmış, Mulder'a date rape mi yapmış olayına çevirip bir satır o da lütfen Sendikaya ayırmanıza inanamıyorum"""

Pelin haklısın,ama Diana-Mulder daha bi magazinsel,daha bi reytingi var. Zaten benim X-Files'ta da sinir olduğum fanlar arasında dizinin temasından çok aşk-meşk ilişkilerinin öne çıkması. Maalesef sohbet gereği Mulder-Diana, Mulder-Scully ilişkilerine sözlerimiz kayıyor bu ilişkiler arka planda kalması gereken şeyler. CC bazen kantarın topunuzu kaçırsada iyi devam ettiriyor diziyi

Oğuzhan


Gönderen: Behind a gun, I'll make my final stand (rukish) Nov-8 10:11 am

Eh MSR'ın gözü kör olsun ne diyeyim.. :PP

Hayır ben şahsen bir mitoloji bölümü olarak olması gerektiği gibi değindiğime inanıyorum bölüme, *lütfen* değinmiş gibi görünüyosam ben öyle hissetmiyorum diyeceğim..

Ama benden imkansızı beklemeyin diyorum, sadece konsepte değinip susamam ben, öyle de yaptım.. (Paragraf sıralamasını değiştirseydim keşke, daha az göze batar mıydı ki acep :P)

Hem öyle diyosunuz da , buyrun arkadaşlarım madem konuşulması gereken farklı şeyler olmalı (ki bence de olmalı) eh konuşun katılalım.. Ben kendi adıma bunu yaptım diye düşünüyorum, muhabbetin gidişatını da ben belirleyemem heralde???

Diana konusunda da zaten ne halt yiycekse yemesi taraftarıyım Mulder'ın, hiç enterese etmiyo şu saatten sonra Diana beni.. Hayır gene nefret ediyorum o ayrı, ama gerisi tın..


Gönderen: layaki Nov-8 10:44 am

Başlangıcı olan her şeyin bir sonu vardır... Two Fathers'da, "mitoloji bir yerlere geliyor hissediyorum" demiştim. Hakikaten olayı bir tür sona getirmeye çalışıyorlarmış. Two Fathers'ı izlerken nasıl tüylerim diken diken olduysa burada da heyecanımdan hiç bir şey kaybetmedim. Kolonizasyonu bir bakış açısına göre sonlandırırken mitolojiye yeni açılımlar da getirdiler. Aslında son demek biraz tuhaf. Sadece sendikanın fonksiyonları sonlanmış oldu. Asilerin başarısı sonrası olacak gelişmeler hakkında en küçük bir ipucu yok. O bücür yeşil adamların nelere kadir olduklarını pek bilmiyoruz henüz. Eli yüzü kapalı asi grubumuz ateş değnekleriyle pek bir efelendiler ama karşılarında dişlerine göre rakip te çıkmadı henüz. Neyse...

5. sezon ve FTF'la aslında XF çok güzel bitirilebilirmiş. Ama ucu açık bu konuyu devam ettirmeyi tercih etmişler. ıyi de etmişler. Çünkü hala insanın tüylerini diken diken edecek hikayeler yazabiliyor CC. Ben müthiş bir zevkle izliyorum mitolojiyi. Tek bölümlük stand-alone hikayelerinin ağzımda bıraktığı "yetmemiş tadı", mitoloji onlarca bölümle dolduruyor. Klasik mitoloji gibi nispeten kapalı bir konuyu sonlandırmak çok daha geniş tabanlı ve geniş katılımlı daha masraflı senaryolara yol açabilir. ılerleyen sezonlarda naapmışlar bilmiyorum ama CC eğer bıkmadıysa bu yola girebilir ve beni mestetmeye devam edebilir diye düşünüyorum.

Hikaye, baştan beri Mulder haricindeki karakterleri yüceltti durdu. Krycek, Spender, CSM, Scully hepsi birbirinden müthiş performanslarıyla göz doldurdular. Two Fathers'da CC'nin Mulder'ı, gerekliliğini belli etmek amacıyla bilhassa açıkta tuttuğunu iddia etmiştim. Hatta diğer karakterlere ısrarla bunu söyletmeye çalıştığını tahmin etmiştim. Bu bakımdan final sahnesinde çok karpuz aradım ama mevsimi geçmiş. Gizli Dosyalar Mulder'a yakışıyor. Herkes şimdi bunu kabul ediyor. Etmek zorunda.

5.5 sezondur açılımlarla ve sorularla gelişen artık epik bir hale gelmiş bir öyküye çok daha görkemli bir son-destan yazılabilirmiş. Ama o tür bir final iki bölümle sınırlı kalamazdı bence. Belki de bir mitoloji final sezonu çekmeleri gerekirdi zannımca. Ben olsam öyle yapardım.

Murat'ın mesajlarında sendikanın şahinlerinden bahsedildi. Yine bir ÇR atlaması yapacağım. Martin Mystere'deki Sendika benzeri Kara Adamlar örgütünde de şahinler ve Güvercinler diye iki grup vardır ve bunlar birbirleriyle itişir dururlar. Yine aklıma komplo teorileri geliyor.

Mulder-Diana-Scully! Herkesin ilgi odağı. Valla Mulder iyi durumda bence. ıki hatun. Biri sağ yanında biri sol yanında. Oh hayat, ne rahat. Onun yerinde olmak lazımdı şimdi. Dünya fani arkadaşlar(tamam, küfür hariç her şeye hazırım!..)

Two Fathers-One, Son Paper Clip'li Duane Barry'li bölümlerin yanında sönük kalıyor. Ama güzel bir final ikilemesi olarak 6.sezonun çıtasını yükseltmiş hikayelerdir. Ben çok sevdim. Hatta Ben bu sezonu da çok sevdim. Dur bakalım daha Biogenesis'i var bu işin....

Hah bir şey unuttum yazarken diyordum. Aklıma geldi şimdi. Cassandra Veronica Cartwright'ın gözlerinden bahsetmiştim daha önce. Patlak duruyorlar ama güzeller filan demiştim. Bu bölümde iyice dikkat ettim o patlak gözler pek tesadüf gibi gelmedi bana. Bir uzaylı melezi olarak geniş yüzü ve ve iri gözleriyle pek bir uzaylıyı andırıyor kadın. Spender öyle değil babasına çekmiş. Ama kadının üzerinde oynarlarken tipini de değiştirmiş olabilirler diye düşünüyorum.

Selamlar
Lami


Gönderen: SpookyspookX Nov-8 8:59 pm

Bölümle ilgili yorumumu kısaca özetliyimm: Diana Fowley'den NEFRET EDıYORUM!!!!
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
agharta
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 11.04.2005
İletiler: 202
Konum: istanbul

İletiTarih: Sal Oca 03, 2006 5:51 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Gönderen: guzeldere1 Nov-8 10:56 pm

ben de bu bölümde covarrubias rolündeki laurie holden'e resmen hasta oldum. rolünü çok trajik yorumlamış ama duygu sömürüsü yapma tuzağına düşmemiş. gözleriyle oynamış resmen holden bu bölümde...


Gönderen: sinekkk Nov-10 9:13 pm

ben gene GA diyorum,gene scully diyorum,,,bölümün başında bir baktım mulder fln dinlemiyo,dalmış yamuk çeneye(diana),,öyle bir hırs yaptım ki,,sonra gitti,bitti,,bir çıktı bölüm içinde karakter deişiklii var dicektim,,,moral çöktü tabi!!
two fathers-one son a gelince bir an önce 7. sezon gelsin diyorum,,,,
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
derebeyi17_44
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 11.02.2009
İletiler: 253
Konum: BiGa(ÇaNaKkAlE)&MaLaTyA

İletiTarih: Çar Tem 22, 2009 6:01 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Asiler kazandı,Sendika yok oldu..Bir tek Krycek ve CSM.Jeffrey'nin ölümü Marita'nın çaresizliği..Bölümün tek kazanan tarafı Mulder-Scully'nin yeniden Gizli Dosyalar'a geçmesi..
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
amor fati
Özel Ajan
Özel Ajan

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 443

İletiTarih: Pts Oca 09, 2012 8:43 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
XF mitolojisini sonlandıran bölümdür bu bence. İlk beş sezondaki mükemmel bölümler kadar olmasa da çok iyi bir bölümdür, bir sürü güzel an vardır bölümde: Marita'nın ortaya çıkışı, Mulder ve CSM'in konuşması, Sendika'nın efsanevi yakılma sahnesi... Ayrıca CSM'in lingerie fetish esprisi, duştaki Scully-Mulder bakışması ( sonraki sezonları düşününce bu bir hiç kalıyor) gibi yer yer tansiyonu düşüren ama çok da cıvıklaştırmayan niteliğiyle tam XF'lik sahneleri de severim. Zaten Fort Marlene'de geçen sahneler ve bildiğimiz anlamda XF mitolojisini başlatan The Erlenmeyer Flask 'gönderme yapması de ayrıca başarılıdır. Bunları yaparken mitolojiye olabildiğince tutarlı bir nokta da koyar. O yüzden zaman zaman XF'e yakışan bir final bölümü böyle bir şey olmalıydı diye düşünürüm. Nitekim bu bölümden sonra XF mitolojisi bir daha toparlanamadı. Resmen sendika öldü mertlik bozuldu. Biogenesis, belki Requiem, belki Per Manum dışında derli toplu bir hikaye sunamadılar ve zaten Existence'a kadar can çekişen mitoloji, o bölümle de katledildi. Sonrası NIHT rezaletleri, The Truth falan.
Hey gidi günler hey...
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Çar Oca 11, 2012 12:03 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Böyle mesajları her okuduğumda siteye girip Bölüm Rehberi'ni kurcalamak çok zevkli oluyor Very Happy Çok güzel yazmışsın Mert Smile

Açıkçası bölümü ilk izlediğimde aklımda kalan en önemli şey Sendika'nın yok oluşu olmuştu. Ondan sonra nasıl olacağına, dizinin nası devam edeceğine dair bayağı bir şüphem vardı, sezon sonunda Biogenesis'i izlediğimde gidişat güzel olcak diye düşündüğümü hatırlıyorum ama bir yandan da koskoca Sendika'ya dokunulmasaydı da biraz daha böyle devam etseydik hissiyatını da hatırlıyorum..

6. sezon finali Bigonesis güzel ve sağlam bir sezon finaliydi, ama bazı bazı Sendika'nın sonu 6. sezon finaliyle olsaydı ve dizi devam etmeseydi diye düşündüğüm olmuştur. Ama ortada bir Requiem gerçeği de var . 7. sezon finali.. Arada Closure gibi bir gerçek te var ama 7. sezon gene bir şekilde kendini döndürmüştü... Geçmişe selam çakması en güzel yönlerinden biriydi ayrıca.. Mulder ve Scully'nin ilk davalarının geçtiği yere gitmeleri falan.. Requiem hakkatan süper bir final olurdu ama Mulder ortadan kaybolduğu için de olmazdı.. En güzeli Requiem ile final yapıp sonra güzel bir film çekmeleriydi ama olmadı işte..

Requiem'i o kadar sevmesem, Biogenesis'in ardından bir film gelmesinin daha mantıklı olabileceğini düşünürüm ama işte olmuyor Smile

Şimdi bakıyorum da, 8. sezonu adam gibi hatırlamıyorum bile, hatırladıklarım All Things, Mulder'ın geri dönüşü.. O kadar, o sezonun en önemli olayı benim için mulder'ın geri dönüşüydü belki de, ha ayrıca Scully'nin ne ara hamile kaldığına da takmıştık bayağı Razz

Bence dediğin doğru, XF mitolojisi bu bölümle sonlandı.. Bu bölüm, belki de XF'ın kan kaybının başladığı yer, ama Sendika'nın daha gideri vardı, ona eminim... Hiç olmazsa finale kadar Sendika olsaydı mesela, dediğin gibi, XF'a yakışabilecek bir final olurdu Sendika'nın sonu.. Biogenesis'le başlayan yeni mitoloji ise, belki film olsaydı.. XFiles daha bir kült olabilirdi belki de, kim bilir..

Ben bu diziyi baştan sonra tekrar izlemeye başladığımda foruma geçmişte yazdıklarımla bayağı bir çelişicem galiba, onu farkettim, yaşlandıkça insan daha mantıklı düşünebiliyormuş, bak sen RazzP
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
Space Jellyfish
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 11.12.2013
İletiler: 180

İletiTarih: Pzr Haz 22, 2014 11:28 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
"Two Fathers" ın devamı niteliğindeki "One Son" ile sendika olarak bilinen devletler üstü komplocu grubumuzun faka bastığına tanıklık ettik.

Asi uzaylılar kılık değiştirerek grubun içine girip kararlarını etkilemeye çalışıyorlar. Durumu farkeden CSM, oğlu Jeffery Spender'dan istilacıyı temizlemesini istiyor. Krycek'in yardımı ile yapıyorlar ve Jeffrey gerçeklerle ilk kez tanışıyor... Ayrıca BM yöneticilerinden kara yağa maruz kalan Marita'nın da karantinalılar hastanesinde bulunduğunu öğreniyoruz...

Sonrasındaki gelişmeler sendika grubunun istilacılar tarafından yakılmaları, uzaylı cenin dna'sının yine asiler tarafından çalınmasını doğuruyor... Sendika üyelerinin yakılması anında Cassandra Spender sedyede gözüküyor. Onu yanlarına mı aldılar yoksa yaktılar mı belli olmuyor. Kersh finalde yandığına dair birşeyler diyor ama durumunu ilerleyen bölümlerde göreceğiz.

Jeffrey'nin finalde Kersh'e gidip gizli dosyalara yeniden Mulder ve Scully'nin getirilmesini istemesi ve gerçeklerden ötürü istifasını vermesi, ancak babası Sigara İçen Adam tarafından temizlenmesi ile olayların gidişatı da belli oluyor.
_________________
We all want to believe...
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
abidin

Kayıt: 02.01.2015
İletiler: 28

İletiTarih: Cmt Oca 31, 2015 6:31 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
tam bir finaldi.bundan sonra dizi anlamsızca 3.5 sezon daha sürdü.gereksiz yere itibar kaybı oldu.hele 9.sezon finali var ki sinir krizi geçirmemek elde değil.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Apology is Policy - Sezon 6 Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield