X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
Contact :: Mesaj

 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Sinefiller
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Çar Oca 11, 2006 10:00 pm    İleti konusu: Contact :: Mesaj Alıntıyla Cevap Gönder
From: okatmer 9/1/2003 8:28 am
To:
ALL

Gerçekten ama gerçekten en favori filmlerin arasında olan müthiş bir film. Konusu,inanç olayına farklı bakış açısıyla bu tür filmlerden çok ayrı.

Çarşamba 20:30 Show TV. Mutlaka izleyin!!


From: rukish 9/1/2003 11:25 am
To:
okatmer

hödööööö...

amanın hemen hemennnn .. kaçmaz tabe ki ben de çok severim... ne zamandır alacam alacam diyodum da alamadım bi VCD'sini (abi eve gidip bi de vcd'lerin arasında Contact'inkini de bulursam kendime acayip küfredecem bak şimdi :P)

kesmezler inşallah yaaa.. uzun diye... :(


From: PELIN77 9/2/2003 12:22 am
To:
rukish

Büyük beklentilerle gittiğim ve ancak bu kadar sıradan olabilen bir film daha :(((

10 üzerinden 6 .. o da Jodie ve Adolf anı hatırına ..


From: spooky 9/2/2003 1:59 am
To:
PELIN77

vakti zamanında cine 5 şifre çözücüm sapıtmayıp hala sesi de çözer iken izlemiştim filmi..evet biraz uzun..izleyin, eğlenin, yanınıza popcorn almayı unutmayın.. ;)


From: turbey 9/2/2003 8:52 am
To:
PELIN77

gercek kitaba gore biraz degistirilmis olsa da ben cok sevmistim. benim de favorilerim arasindadir. herkese iyi seyirler...

"is there anybody out there!!!?!!!"...
gokmen


From: rukish 9/2/2003 11:25 am
To:
turbey

"The Universe is a pretty big place, it's bigger than anything anyone has ever dreamed of before. So if it's just us, seems like an awful waste of space, right?"

Koskoca evrende sadece *biz* varsak, o kadar alan boşa harcanmış olmaz mı?.. Bu düşünce.. şey gibi.. hani çok bariz bir ayrıntıyı, gözünün önünde olduğu halde göremezsin de.. birisi söyler, bi yerde okursun da fark edersin, yada öölesine *dank* eder.. ben bu filmde soruların en mantıklısının bu olduğunu anlamıştım..:) Önceden de bu konuyu düşünmüştüm ama, filmi izleyince anladım :)

işte o yüzden inanasım var uzaylılara.. o yüzden bir gün uzaylıların varlığı ispatlansa, şaşırmayacağım... :)..

tabe konu bu deil... bi parçası oluyo filmin ilerlerken... çok dolu bi filmdi bea! ay yarına çok var :P

nesse bu arada orjinal scriptine baktımda bayaa bi yer kesilmiş.. demek ki kitap baba bi kitapmış.. kahretsin neden okumadım ki :P


From: turbey 9/2/2003 6:57 pm
To:
rukish

evet evet baya bir yer kesilmis. spoiler olabilir yazidklarimda ama daha once seyretmeyen varmi ki bilmem.

filmde tek basina gidiyor jodi. kitapta ekip olarak gidiyorlar. gidip kumsalda dolasip geliyolar. filmde ispat konusunu aciga vurmuyorlar, zorlamiyorlar ama kitapta kumsalin kum taneciklerin adamlarin ayaklarina yapisiyor, ve boylece ispatliyorlar... ole hatirliyorum, cok uzun zaman once okumustum...

neyse,buda bir ince ayrinti filmle ilgili...
byes...
gokmen


From: turbey 9/3/2003 1:18 pm
To:
okatmer

show tv de tgrt den inciler sunuyor. internetten baktim bugun ole bisi yok yayin akisinda...

oldum olasi bu kanallari sevemedim. hep yayinlicaz derler yayinlamazlar, yayinlasalarda gecenin bi saatine ilistiriler...

alla allaa...

gokmen


From: rukish 9/3/2003 3:24 pm
To:
turbey

aa evet ben de onu sorcaktım.. başka bi film için *yarın akşma show'da* reklamını duydum dün... dedim heralde başka kanaldaysı.. demek vermiyolar...

hiç bişeye şaşırmıyom artık yane.. (tabe tgrt ayrı bi hazine!)


From: okatmer 10/4/2003 8:33 am
To:
rukish

Show tv filmi yayınlamış duymadım ben. Cengiz Bey köşesinde durumu yazmış film makaslanmış!! Demek türk tvleri hep aynı zihniyette (istisnalar olabilir)

Show TV, Mesaj (Contact) adlı filmi tam 53 dakika makasladı!.. 23.00'de başlaması gereken film 01.00'de başladı 02.40'da bitti. Jodie Foster'ın 153 dakikalık bu güzel filmini 100 dakika olarak izledik. Bu bir skandal


From: rukish 10/6/2003 6:07 pm
To:
okatmer

ıykkk!

e ne anlamı kaldı izlemenin... amaaan bende vcd'si var hiç çekemem bu salak zihniyeti. bi tgrt yetiyo zaten..

hayret bişi yaa! adamlar magazin programlarında Türk aile yapısına uymayan her haltı yesinler, iş filmlere, dizilere gelince kessinler.. Ya ben buna daha ne diyebilirim ki.. desem de paso sinirlenip konuşuyorum işte! niye ya niye yaa!


From: TheMartyr 10/6/2003 7:24 pm
To:
rukish

Çok bir bilgim olmasa da[filmin ShowTv versiyonunu izlemedim :]] filmin zannettiğiniz[veya zannettiğinizi sandığım :]] amaçlarla kesildiğinden şüpheliyim.Bence daha sonraki programı yetiştirebilmek için ya da zaten aksamış olan yayın akışını bir nebze olsun yerli yerine oturtabilmek için kesmişlerdir...[Ula ben ne zaman ShowTv avukatı oldum :]]]]

Sadun


From: TheMartyr 11/21/2003 10:56 am
To:
okatmer

Sanırım bu akşam da Show TV'de var[internet sitesinde öyle gözüküyo en azından].The X-Files'ın başlamasını beklerken iyi olabilir.Tabi The X-Files sırasında ıstanbul'a doğru yolda olacak biri olarak Çarşamba günü tekrarını yayınlarlar mı yoksa bayramda kaynar mı hesapları yapıyorum o ayrı...

Sadun


From: rukish 11/21/2003 2:54 pm
To:
TheMartyr

olsa iyi olur.. yoksa bu hafta sonu ilk iş onu izlicem.. Kardeşimle film izlicez iki gün boyunca.. Daha ona bile sölemedim :P. ne zamandır SCARRY MOVIE - 2 filmini almış izleyelim izleyelim diye tutturuyo (MTV'de çıkan 3. filmin reklamlarında pek bi yarılıyoruz da :P)

Nese işte evdeyim, yapıcak işim TV izlemek, bi zahmet kanallar yayınlarıyla içine etmesin şu bikaç günün!


From: TheMartyr 12/18/2003 8:10 am
To:
okatmer

Hala izlememiş olmayı başaranlar için bu gece saat 24:00 Show TV diyoruz.Ama saat itibariyle önceden izlemeyenin izleme şansının az olduğu bir saat.


From: theafl 12/18/2003 11:07 am
To:
TheMartyr

allahım ne yamuğum ben daha dün cd sinin kiraladım izledim...ama izlemeyenlere söleyeyim süper bi filmdi.3 cd boyunca hiç sıkılmadığım filmlerden biri.


From: okatmer 10/28/2004 3:00 pm
To:
TheMartyr

Bu gece 22:00'de cnbce. Meraklılarına duyrulur

Oğuzhan


From: theafl 10/28/2004 7:03 pm
To:
okatmer

show tv de baya bi izlemiştim bide vcd almıştım ve doyamamıştım bu filme bugün de sabıursızlıkla bekliyorum ve ilk defa orjinalini izleyeceğimden çok mutluyum


From: sedab 10/29/2004 12:58 am
To:
theafl

ya harika bir filmi acayip düşündürücü ve heyecanlıydı kaç saat ourdum banamısın demedim
uzaylılar aslında babamıza benzeyen anlayışlı yaratılışlardır anladım.he he he


From: Spooky_Spook 10/29/2004 2:31 pm
To:
sedab

Kesinlikle muhteşem bir film..sadece konu değil oyunculuklar da harika!!Jodie foster'ın oyunculuğuna hayran kaldım gene..Bir çok yerde gözlerim doldu, boğazım tıkandı..Ama en önemlisi içim umutla doldu...şuanda kelimeler yetersiz kalıyor duygularımı anlatmak için..:)
En kısa zamanda bu filmin DVD'si, kitabı alınmalıdir diyorum...

Buarada şööle bi şey aklımdan geçti..Eğer Scully karakteri için Gillian Anderson düşünülmeseydi Jodie Foster da güzel olabilirdi sanki..:)Ama tabi ki Gillian bir numara..Sadece ööle geçti aklımdan..


From: theafl 10/29/2004 4:08 pm
To:
Spooky_Spook

bence scully karakteri zarten bir jodie karakteri olan kuzulşarın sesizliğndne alınmış
çünkü kuzuların sesizliğini izlerken sanki scully i izliyodum
belki d eherkesi scully zannetmeye başladım :)
ama cidden film muheteşm bi film


From: spooky_gs 10/29/2004 4:10 pm
To:
ALL

yanlis gormediysem oynayan oyunculardan biri bu haftaki home bolumundeki oldurulen sirin ve iyimser komiser amcaydi :)


From: guzeldere1 10/29/2004 8:00 pm
To:
spooky_gs

evet oydu...


From: TheMartyr 10/29/2004 10:02 pm
To:
theafl

Yazımımıza biraz dikkat edersek(en azından yazdıktan sonra,göndermeden önce bir kez okuyarak düzeltmeye çalışabiliriz) daha hoş olabileceğini düşünüyorum.Zira yazdıklarını okumak için biraz gayret sarf etmek gerekiyor...
Biraz özen...Biraz Türkçe kullanımı...
Unutulmamalı ki mirc'te değiliz ya da ICQ üzerinden arkadaşlarımızla konuşmuyoruz.Forum'dayız.Değil mi sayın moderatörüm(Türkçe'ye gel) :P

Yazım hatası yapmayın demiyorum hepimiz insanız hepimiz yaparız ama sürekli tekrarlanan bir olay olunca rahatsızlığımı dile getirmek istedim.Kötü bir niyetim yok...


From: theafl 10/30/2004 8:34 pm
To:
TheMartyr

Öncelikle selamlar.

Ben, şu aralar evrim sürecimi tamamlamakla uğraşıyorum.Daha ince yapılı parmaklara geçememiş bulunmaktayımşu an, ara form olan "palet" parmaklara sahibim.Dolayısıyla yanlış yazmam kaçınılmaz.Bir tuşa basmak isterken etrafındakilerle birlikte-grup psikolojisi- basıyorum.Böylelikle hem hiç bi tuş bana darılmamış oluyor, hem de evrim sürecimi hızlandırıyorum.

Size teşekkürlerimi borç bilirim.Çünkü beni güzel yazmaya teşvik ettiniz ve yarım saatimi aldırttınız.

ıyi günler ve tekrar selamlar...

:)))))))))))


From: BeAtLe_FaN 10/31/2004 3:24 pm
To:
theafl

:)))
ya hiç güleceğim yoktu:)) :P :)


From: drscully2000 10/31/2004 7:25 pm
To:
Spooky_Spook

Zaten yapımcılar da Scully karakterini Clarice karakterinden esinlenerek oluşturduklarını açıklamışlar.ama bende bunu öğrenmeden önce ikisini benzetirdim hatta clarice benim bayağı etkisinde kaldığım bir karakterdir.kuzuların sessizliğinde bir otopsi sahnesinde örtü açılınca iki erkek de gördükleri manzara karşısında yüzlerini buruştururlarhafif başlarını çevirirler ancak clarice aksine dahada ilgi ve dikkatle cesete bakar.Bir ipucu aramaya konsantre olmuştur.Karakterleri güçlü ,erkeklerin dünyasında tüm ön yargılara rağmen varolmaya çalışan kadınlar ikiside....


From: sedab 10/31/2004 10:55 pm
To:
drscully2000

evet doktor haklısın
bide bu analizin sanki senin durumuna benziyor dimi cerrahi rotasyonundaki erkek egemenliği ve kadınların çektiği zorluktan


From: drscully2000 11/3/2004 2:36 pm
To:
sedab

Clarice'de scully de benim etkisinde kaldığım ve bazı konularda örnek aldığım karakterler...
Erkekler ve onların önyargılarından konuşmaya başlarsak foruma sığamayız Sedacığım...Öfff öff efkar yaptım şimdi...Ama sende benzer sorunlarla karşılaşıyorsundur.
Ya biz msn de filan konuşsak ya ...Benim sendeki adresim msn e kayıtlı.


From: Vincent_Vega 11/5/2004 7:22 pm
To:
drscully2000

şimdi beni kazma olarak görebilirsiniz ama ben sonunda böyle ciddi ciddi kocaman gözlü küçük yeşil uzaylı çıkacak zannettim. Ama gerçekten iyi filmdi özellikle sonu. cnbc-e'de gelişme var film kalitesi artmaya başladı. Öyle avrupa sinemasıda sıkıyor bir yerden sonra..


From: spooky 11/6/2004 11:42 am
To:
Vincent_Vega

hmmm şimdi kime göre neye göre??

avrupa sineması denen olay (ve özellikle cnbc-e de gösterilen filmler) amerikan sinemasından tamamen farklı ve (teknik açıdan olmasa da) konu vs bazında oldukça kaliteli işler yapan bi sinemadır..zaten fark etmişsindir, contact i "gişe filmleri" kuşağında yayınladılar..cnbc-e izleyicisine, sinemalarda oynayan aynı tip amerikan filmleri yerine farklı anlatımları sunuyor olması onu bu kadar kaliteli bi kanal yapıyor..

bence bırakalım her an ulaşabileceğimiz (vcd, divx, dvd vs yollarıyla) filmleri atv, kanal d, star, show gibi ulusal kanallar yayınlamaya devam etsin..cnbc-e kalitesini bozmasın..


From: ufoozgur 11/7/2004 1:53 pm
To:
ALL

cnbc-e de yayınlanmadan bir hafta önce dvdsini almıştım...aslında daha önce izlemiş olmama rağmen her seferinde ayrı bir zevk veriyor...üniversitemin kütüphanesinde orijinal ingilizcesi var...her gün gidip bir bölümü okuyorum valla...


From: Spooky_Spook 11/11/2004 6:33 pm
To:
ufoozgur

Yaw bu kitabın Türkçe çevirisi de vardı değil mi?Ben aradım bulamadım..Biraz eskiymiş galiba..Ama aramaya devam edeceğim..Elbet bir yerde bulurum..


From: rukish 11/11/2004 7:33 pm
To:
Spooky_Spook

Sanki ben onu aldım.. Almadım mı? .. Eaaa almış olmam lazım..

Ya ben artık elimdeki kitapları okumaya başliim en iyisi.. Sora böle unutuyorum kıyıda köşede.. sora yeniden alıyorum..

ay evet bunu ben yapıyorum.. :PPPP gerçi okuduğumu bile unutabliyorum ama..

nese ne dicektim. Hah! Tuçe'cim bulunuyo o kitap hala daha .. Sanırım büyük kitapçılarda vardır. En son.. Ya Alkım ya Penguen'de gördüm.. Hay anasını bi b.ku da doğru hatırlasam gam yemiycem...

eheh


From: Spooky_Spook 11/11/2004 8:44 pm
To:
rukish

Alkım hmm...Yarın vaktim olursa bi bakayım oaraya..Saol canem..


From: txms303 Jun-4 11:51 pm
To:
ALL

- bundan 100 yıl 1000 yıl öncesindede; 4 tekerleğin nasıl bir kombinasyon oluşturabileceğini, siyah toz kümeciklerinin devletlere son verebileceğini, insanların 12 saatte bir kutuptan diğerine gidebileceğini, insanoğlunun ayı sadece gülen bir sarı kafa olarak bileceğini sanan insanlar hep mevcuttu, mevcuttur ve mevcut olacak,burda insanlığın kaderini değiştirebilecek bulguları işlemekten bahsediyorum ne yazıkki siz ve sizin gibilere muhtacım...
konsey üyeleri birbirlerine anlamsız bakışlar atarlar bu sırada doktorumuz arkasını dönmüş çoktan adımlarını atmaya başlamıştır. ardından odada o ve konsey üyeleri dışında 3. bir gözün olduğunu çalan telefon ve aldığı finansman ile anlar. odanın köşesindeki kameraya bakar, teşekkür eder ve odayı terk eder.


From: guzeldere1 Jun-6 9:17 pm
To:
txms303

"burda insanlığın kaderini değiştirebilecek bulguları işlemekten bahsediyorum ne yazıkki siz ve sizin gibilere muhtacım... "

Biraz ayıp etmiyo musun thex-files.tr.net'e!!!!Söylediklerimize dikkat edelim lütfen!!!!


From: Durden38 Jun-7 12:37 am
To:
guzeldere1

Bu filmden bir alıntı yanlış hayıtlamıyorsam ya da anlamadıysam...Hakaret değildir heralde..ha öyleyse mod lar gerekeni yapar..

Güzel filmdir severim o ayrı.ehehe


From: rukish Jun-7 10:41 am
To:
Durden38

Filmden bir sahne olarak düşündüğüm için bir müdahalede bulunmadım..

Hala filmden bir sahne olduğunu düşünüyorum. Aksi halde cevap verirdi birileri illaki.. :)


From: okatmer Jun-7 12:46 pm
To:
txms303

Filmdeki bölüm şu şekilde;

INT. HADDEN INDUTRIES - CONFERENCE ROOM - DAY
ELLIE

This is a unique time in our history, in the history of any civilization. It?s the moment of the acquisition of technology. That?s the moment when contact becomes possible. The very large array in New Mexico is the key to our chances for success. With its 27 linked radio telescopes, we can search more acculy than any earth conventional facility. Now, we?ve already gotten the preliminary approval to buy ourselves some time from the government. Now, all we need is the money.

EXECUTIVE
Nice Presentation, doctor. But while our foundation arm doesn?t mandate to support experimental programs. We must confess that your proposal seems less like science and more like science fiction.

ELLIE
Science Fiction. You're right, it?s crazy. In fact, its even worse than that, it?s nuts. (slams her presentation books closed) You wanna hear something really nutty? I heard of a couple guys who wanna build something called an airplane, you know you get people to go in, and fly around like birds, it?s rediculous, right?! And what about breaking the sound barrier, or rockets to the moon? Atomic energy, or a mission to Mars? Science fiction, right? Look, all I?m asking is for you to just have the tiniest bit of vision. You know, to just sit back for one minute and look at the big picture. To take a chance on something that just might end up being the most profoundly impactful moment for humanity, for the history... of history.

ELLIE
I?m sorry. I just spent the last 13 months coming to places like this and talking to people like you, and the truth is, you?re my last chance, so I?m sorry I wasted your time.

EXECUTIVE
(Picks up the phone. Ellie makes to collect her things, but he calls after her.) Doctor.

EXECUTIVE
(Talks into the phone.) Yes sir. Yes sir. Yes sir.

EXECUTIVE
(Back to Ellie) You have your money.

ELLIE
(To executive) Thank you.

ELLIE
(To camera in corner of room) Thank you


From: guzeldere1 Jun-8 11:14 am
To:
okatmer

ok.pardon ya...uzun zaman oldu filmi seyretmeyeli.unutmuşum o sahneyi.filmin en çarpıcı sahnesi de nasıl unutulursa:)
bir x-fan olarak sitedeki yoldaşlara lâf söyletmem kardeşim:))))))))
sana demiyorum txms303...kusura bakma


From: SpookyspookX Jun-8 4:46 pm
To:
rukish

Rukiş buldum ben o kitabı..Ama büyük bir kitapçı da değil!Sahafta buldum.:)

Buarada alakasız olacak ama bugün Mulder ve Scully'i rüyamda gördüm.
Hayli karışıktı..:)Güzeldi tabi..Nasıl güzel olmasın ki..:))


From: okatmer Jun-8 5:26 pm
To:
SpookyspookX

Bende ilk zamanlar Mulder-Scully rüyaları görürdüm, sonra geçiyor merak etme

Hayır olsun :)

Oğuzhan


From: txms303 Jun-13 7:30 pm
To:
guzeldere1

filmden 1 sahne bu.sorun ne anlamadım.


From: SpookyspookX Jun-14 8:39 am
To:
okatmer

öheh Oğuz kaç sene oldu yani..Bundan sonra geçeceğini sanmıyorum..:)
Böyle gelmiş böyle gider bu rüyalar..


From: Turke_1 Jun-15 4:05 am
To:
SpookyspookX

Saf bilimkurgu işte. Sevdiğim bir filmdir. Ama keşke din konusu filme fazla karışmasaydı diyemeden de edemiyorum. Özellikle filmin sonunda dinsel göndermeler falan. Ne bilim ?
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
emremektup
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 07.01.2007
İletiler: 126
Konum: Istanbul

İletiTarih: Per Eyl 11, 2008 5:22 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
IMDB'de 10 puan verirken keşke daha fazla puan hakkım olsaydı 15 - 20 puan verebilseydim dediğim filmlerdendir. Kitabı da güzeldir. Neden bu kadar az ilgi çektiğini hiç anlayamadım bu filmin.
_________________
Hey Scully, ?u ?ey bir UFO mu yoksa yine frizbi mi oynuyorlar?
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
DarkSpooky
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 09.06.2009
İletiler: 139

İletiTarih: Per Haz 11, 2009 3:05 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Ben kitabı bi türlü bulamadım ya.Ama filmini izledim.Çok müthiş olmamasına rağmen güzeldi film.Ancak kitabını okusaydım gerçekten de daha çok zevk alırdım.Ancka ne bir internet sitesinde ne de bir yayınevinde ne de bir kitapçıda kalmış.Offfff,oooooooooofffffffff.....
_________________
The Truth Is Out There...
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
elisa day
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 16.05.2005
İletiler: 1239
Konum: Eldorado

İletiTarih: Per Haz 11, 2009 3:39 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Sahaflara bakıcaksın... Oralarda oluyor...Ben bir kaç kere rastladım...Smile
_________________

http://ruyasam.blogspot.com/
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: Sinefiller Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield