X-Files   Return to Index
Özel Mesajlar
Film Yorumları *** SPOILER ***
Sayfa: « Önceki  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Sonraki »
 
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: The X Files: I Want to Believe
« Önceki konu :: Sonraki konu »  
Yazar Mesaj
patient x
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 1379
Konum: Sakarya

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 11:53 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Filmin Adapazarına gelmemiş olması ne büyük bir talihsizlik. Cinebonus'ta bile yok.
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
xsinekkkx
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 357
Konum: METU

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 12:03 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Filmi bir kere daha izledim bu sefer daha objektif şekilde bakmaya çalışarak.Çok da iyi oldu.Sahnelerde sinirlenmekten akabinde gelen replikler uçup gitmişti kafamda.Ne kadar objektif baksam da diziyi izlemiş ya da izlememiş filmi gören herhangi biri çıkıp "iyiydi" dememeli yani.Artık zevk,renk bunlar değil kıstaslar, bu filmde de olmamalı zaten.Göz var nizam var derim yani,hiç hoşlanmam yargılamaktan ama bunda derim.

Film philelar için çok klasik bir stand alone başlangıcıyla geliyor ilk dakikalarda.Onun heyecanı yeter bir philea.Ama akabinde adli tıp doktoru olan,koca 9 yılda o otopsiden bu otopsiye koşturan Scully'yi -eğer ki geçen 6 yıl içerisinde yeniden tıp okumadıysa- çok nadir görülen bir beyin hastalığı hakkında bu denli yetkili bir pozisyonda konuşurken görmek hangi phileı düşündürtmez? Abartılı derecede takıldığım şeylerden bir tanesi bu da filmle ilgili.

Stand alone dendi,diziyi görmeyen de izlerken gayet keyif alabilsin dendi.Şimdi filmden çıkınca bir de onu düşündüm:"Len 7 kere izledim 9 sezonu belki bana bayat gelmiştir,ilk defa izleyene heyecanlı gemiştir belkim".O da olmadı.Samantha,William,eski dosyalardaki isimler...Belki bir iki satırda geçiyor bu isimler ama ne bileyim izlemeseydim batardı bana o anlayamadığım satırlar.Misal Samantha konusunu phile olmayan biri anlar ama anladığı kısmın kendisine ne yararı olduğunu bilmez.Koridorda herhangi bir ajan geçiyor,Mulder gözlerini ayıramıyor.Samantha'yı oyanayan küçük kız,kocaman olmuş da ajan yerine koymuşlar.Dediğim gibi anlamadığım şekilde bir abartıyla takıldım bunlara..

Karakter işine giremiyorum istesem de çünkü sahneler,konu,olaylar bir zincir halinde değil.Bir istikrar göremedim hiçbirinde doğal olarak karakterlerde de.Zaten filmin yarısının hastanede geçmesinin güzelliğini veya Scully'nin karakterine olan faydalarını ne zaman anlıcam onu da bilmiyorum.TEk bir şey söyleyebilirim açık ve net olarak Scully'nin bizim 9 sezon izlediğimiz Scully'le en ufak bir bağlantısı bile yok(İnanılmaz!),Mulder'ı koruma şekli bile değişmiş.Mulder ise aynı öküz gibi geldi bana.Biraz ezik kalmış bu sefer.Bu konuda objektif olamam hiçbir zaman zaten.Ama filmin sabahı ben heyecanlıydım Scully izlicem diyerekten.Bendim o heyecanlı olan,filmden sonra o heyecanın bıraktığı tek şey nefret oldu.

M-S ilişkisine hiç değinmek istemezdi bu gönül ama sadece tek bir gözlemimi yazacağım.Benim bildiğim en ağır shipper bile M-S ilişkisindeki gizlenmiş duyguların dile getirilmesine karşıdır,bu ilişkinin büyüsü budur der."That's why I fell in love with you " cümlesi beni shipper olmadığım için değil,sadece o ilişkiye olan tüm saygımı kaybettirdiği için sinirlendirdi.Hani bir yatak sahnesi ya da son sahne koymadı bana bu cümlenin koyduğu kadar.

Filmdeki karizmamız olan Walter Skinner'a da burdan teşekkürlerimi iletiyorum.İyiki sadec 2 sahnede yer almış,daha fazla olsaydı onda da kopukluklar meydana gelirdi eminim.Çok heyecanlandım görünce,ses,tip de üstüne eklendi,ağzım açık izledim kendisini.Scully'le Mulder'ı aradıkları araba sahnesinde de Without geçti gözümün önünden.

Son sahne hakkında hiç bir şey diyemiyorum,bilmiyorum yani amaç nedir,ne değildir.Tek bir şey bilirim güzelim Broken şarkısını dinleyemiyorum sahne yüzünden.Broken demişken müzik konusunda da bir iki şey var eklemek istediğim.Mark Snow'un orkestrayla çalıştığını duyunca bayağı bir heyecan yapmıştım.Ama boşa çıktı tabi filmle ilgili yaptığım tüm heyecanlar gibi.Empedocles'ın müziğini alıp koymasaymış keşke dedim."Home again" için iyi uğraşmış derim ama o da ben de sahneden kaybetti gene.

Konuyla ilgili de bir iki şey yazmak isterdim tabi ne olup bittiğini anlasaydım.Dosya nerde başladı nerde sonlandı falan.Sadede geldim,vasat altı bir film.İnsan kendisini salak yerine konmuş gibi hissediyor.CCyi geçtim,onun sorunları var anlayamadığım,maddi mi manevi mi artık bilemiyorum.Ama FS vardı ya.Onun kaleminden,onun kamerasından ne bölümler izledik derim.Nedir bu insanları böyle bir şey ortaya çıkarmaya sürükleyen bir bilsem.
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
2shy
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 1530
Konum: Kayseri

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 1:24 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Peki şimdi Mulder'ın durumu ne oldu?FBI affetmiş mi oldu?Filmin bir noktasında Scully sen yapman gerekeni yaptın gerisini onlar getirsin tarzında birşeyler söyledi ama anlayamadım ben...
_________________


"I'm having trouble coming to terms with the fact that Fox Mulder is a fictional character"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder
darkness
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 12.04.2005
İletiler: 1266
Konum: Gotham

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 1:48 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Sancarcım bana filmi savunmana gerek yok gerçekten. Sonuçta benim ne düşündüğüm bu saatten sonra imkansız değişmeyecek. Bu konuda gereğinden fazla yorum yaptım bile ki gerçekten bu yorumlara değecek bir film ortaya çıkarılmamış.

Stand Alone'ların %90'ı bu paçavradan 100 kat iyidir. Kesinlikle. Bu konuda diğer yöne bakmam mümkün değil. Bu filmi stand alone'ların kalitesi ile karşılaştırmak X Files'a hakaret geliyor bana. Evet çok daha kötü bölümleri vardı. 9. sezon haricinde 6-7 tane bölüm vardır bu derecede kötü olan. Aynı fikirde olamayacağımız buradan net bir şekilde belli oluyor zaten. Filmin sonunu yanlış görmediysem ne olup bittiği açıkça anlatılıyor. Suçlular yakalanıyor ev hanımı mulder'la doktor scully'de ilişkilerine aydınlık getirmek için bahamalara gidiyorlar.

X Files'ın 9. sezonu diziyi almış yerin dibine sokmuştur. Bu sezonu ılık bir duygu ile izleyen veya seven insanlar bunu da elbet sever veya kötü bulmaz. Benim için durum tam tersi. 9. sezon benim X Files sevgimi tabuta sokmuştur, benim için yoktur ve x files'ı sevmiş bir insan olarak beni sadece 1-8 ilgilendirir. 9'da olanları inkar etmem ama beni de zerre kadar ilgilendirmez. Bu film gelip o tabutun üzerine tükürmüştür.

Dediğim gibi, seven sevmiştir. Bu kalitede bir başka film görmek isteyen de olabilir ama beni iknaya gerek yok, ikna olmayacağım çünkü. Bu tamamen X Files'ı ne için ve nasıl sevdiğimle ilgili bir durum.
_________________


Live long and prosper
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
paranoid android
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 30.01.2006
İletiler: 118

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 3:43 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
adam gibi bir eleştiri yazmaktan ısrarla kaçınıyorum,an itibariyle filmi izlememin üzerinden 2 gün geçti ve bastırdığım tüm duygularımın arasından fırlayıp aklıma yerleşen bi olay var ; belli başlı sahnelerde mi vardı yalnızca yoksa genel olarak mı bilmiyorum ama mulder,scully ve skinner insanlarının sesleri resmen nine/dede gibi çıkıyor gibime geldi.yanılmıyorsam bunun göze(kulağa?) battığı sahneler mulder ve scully hastanede konuşurken,skinner'ın da giriş sahnesinde olsa gerek.hele skinner her an "yavrum evladım" diyecek gibi konuşuyodu,ya da ben öyle algıladım.ya da algıladım mı?hayır david'i californication'da da izledik,gayet de bildiğin normal bir ses tonuna sahipti.anlamadım gitti ..

bak hala ısrarla saçmalıyorum,adam gibi bir şey yazmayacağım bu filmle alakalı.hıh
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
beatlefan
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 24.01.2006
İletiler: 1144
Konum: Beatleland

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 3:46 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Dünyanın en kötü filmi değil belki, nefret etmedim ama yine de sevmedim de, buna eminim. Ki Fight The Future'ı severim, en az öyle bir film olur diye umutlanıyordum, yıllardır beklediğime değer diyordum ama değmedi.

Bir kere Mulder Mulder gibi, Scully de Scully gibi falan değildi. Ben orda X-Files izlemedim. İzlerken şuna zorladım kendimi, film olduğunu unut, vasat bir X-Files bölümü izlediğini düşün dedim ama onu bile yapamadım, çünkü karşımda x-files'ın en vasat bölümünden daha da vasat bir film vardı. Vasat da değil başka bir şey ya. Olay örgüsü o kadar kopuktu ki bir kere, hani bi umutla Scully'nin tedavi ettiği çocuğun vakaya bağlanmasını umdum ama ne alaka ya. Scully ne ara cici kadın Mulder'a yön vermeye çalışan evinin hanımı moduna girdi, ve Mulder'a ne olmuş öyle, tamam yine sarkastikti, komikti eğlenceliydi, ama aşık olduğum Mulder da değildi. Scully desen şu güçlü Scully değildi. Mulder'a yuvamıza bu olayları getirmeyelim demesindense, sonuna kadar arkasında olan bir Scully isterdim, ve kavgaları, tartışmaları o kadar dandik sebeplerden zoraki çıkarılan şeylerdi ki... Ne olur bir şeyler olsun da heyecanlanayım diye dakika saydım. Ha nerede heyecanlandın derseniz, ajan whitney öldüğünde mutlulukla karışık bir heyecan hissettim, pis yaratık, gereksizdi zaten, sevemedim.

Rahiple Scully'nin atışmaları, Skinner'ın mulder iyidir diye işkembesinden sallaması ve 2-3 anlamsız cümlesi, frankeştayn hikayesi, rahibin vision'ları, hiçbiri de filmi kurtaramamış. Ya ben bir Shipper'ım ve bunu da hep söylemişimdir, seviyorum Shipper aşk böceği falan olmayı ama nedense bu filmdeki aşk sahneleri bile beni memnun edemedi çünkü orda hiç tanımadığım iki karakter vardı, benim bir zamanlar deli gibi sevdiğim bir dizinin iki başrol oyuncusunun adını almış tuhaf iki karakter. İlişkileri, saçma sapan aşk sözcükleri, diyalogları, Samantha William atışmaları, hiçbir şekilde ilgimi çekmeyen iki karakter. Dediğim gibi bu benim X-Files'ım değil.

Bu arada ben Mulder'la Scully'i Truth'dan sonra çok daha farklı hayal etmiştim, Doktor Scully(ki kendileri erkeğine karışan evine karanlık istemeyen ilginç bir yaratık olmuş, biraz da inatçı olsun diye kastırılmış ki davayı kendisi getirmemiş miydi mulder'a? istemiyorsa getirmeseydi), evden çıkmayan paranormalle kafayı sıyırmış, doğru düzgün saklanma gereği duymayan bir Mulder hayal etmemiştim. Mulder'ı iş başına döndürmek için çooooooooooook daha iyi bir konu bulunamaz mıydı? Kafamda tonla şey var ama daha sonra yazarım onları da. Kısacası olmamış, beğenmedim.
_________________

Forwardly On LOST
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
şeboist
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 16.10.2006
İletiler: 255

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 6:24 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
O zaman olaya şöyle bakalım..
Mulder, Scully.. Gillian, David.. Eskisi gibi olmasalarda ikisi yine bir arada, yanyanalar. Filmin çekimlerine start verildiğinden beri bir sürü XF fotoğrafı gördük, heycanlandık, aşık olduk, arada bir sövdük. Ekranlarda onları görmeyi özlemiştik bu dileğimiz gerçek oldu. Eğer CC aklını başına toplayıp 3. bir XF filmi yaparsa -ki bu olağan üstü bir şey olmalı ki kendisine yapılacak olan saldırıları önleyebilsin- belki bu kadar kötü olmaz. Çünkü daha kötüsü olamaz.

Bakın ben hala umut edebiliyorum. Smile
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
2shy
Muhbir
Muhbir

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 1530
Konum: Kayseri

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 6:32 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
şeboist yazdı:
Eğer CC aklını başına toplayıp 3. bir XF filmi yaparsa -ki bu olağan üstü bir şey olmalı ki kendisine yapılacak olan saldırıları önleyebilsin- belki bu kadar kötü olmaz.
Bakın ben hala umut edebiliyorum. Smile

Her zaman için beterin beteri vardır Wink
3.filmin olacağını pek sanmıyorum...Gerçi gişesi toplamda 60 milyonu geçmiş galiba...Ne olacağı belli olmaz; ama lütfen bu sefer yönetmenlik işini Kim Manners'a teslim etsinler.
_________________


"I'm having trouble coming to terms with the fact that Fox Mulder is a fictional character"
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder E-Posta gönder
şeboist
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 16.10.2006
İletiler: 255

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 6:37 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
2shy yazdı:
şeboist yazdı:
Eğer CC aklını başına toplayıp 3. bir XF filmi yaparsa -ki bu olağan üstü bir şey olmalı ki kendisine yapılacak olan saldırıları önleyebilsin- belki bu kadar kötü olmaz.
Bakın ben hala umut edebiliyorum. Smile

Her zaman için beterin beteri vardır Wink
3.filmin olacağını pek sanmıyorum...Gerçi gişesi toplamda 60 milyonu geçmiş galiba...Ne olacağı belli olmaz; ama lütfen bu sefer yönetmenlik işini Kim Manners'a teslim etsinler.


CC'yi biraz tanıyabildiysek eğer bu kadar kardan bile kendine pay çıkarabileceğini biliyoruz. Ben belkiyorum bu adam artık herşeyi yapar. Very Happy
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
auroriel
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 09.04.2005
İletiler: 3600
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 10:14 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Ben son durum itibariyle eğer 3. bir film olacaksa ki hiç sanmıyorum, CC'ın kenara çekilp XF'a hayranllık derecesinde bağlı birinin ipleri ele alması gerektiğini düşünüyorum. Ya da hayallerle yaşıyorum kim bilir... Carter sinema filmi olayının altından kalkamaz diye düşünüyodum, kalkamamış ta.. Çok daha fazlası olabilirken böyle bir filmle yetinmesi ayıp olmuş kısacası...

Geri kalanı için fikrim aynı, faha iyi olabilirdi ama izlemekten memnunum.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
Maybe there is hope
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 17.01.2006
İletiler: 373

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 10:17 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
beatlefan yazdı:

Scully desen şu güçlü Scully değildi. Mulder'a yuvamıza bu olayları getirmeyelim demesindense, sonuna kadar arkasında olan bir Scully isterdim, ve kavgaları, tartışmaları o kadar dandik sebeplerden zoraki çıkarılan şeylerdi ki...

Rahiple Scully'nin atışmaları, Skinner'ın mulder iyidir diye işkembesinden sallaması ve 2-3 anlamsız cümlesi, frankeştayn hikayesi, rahibin vision'ları, hiçbiri de filmi kurtaramamış. Ya ben bir Shipper'ım ve bunu da hep söylemişimdir, seviyorum Shipper aşk böceği falan olmayı ama nedense bu filmdeki aşk sahneleri bile beni memnun edemedi çünkü orda hiç tanımadığım iki karakter vardı, benim bir zamanlar deli gibi sevdiğim bir dizinin iki başrol oyuncusunun adını almış tuhaf iki karakter. İlişkileri, saçma sapan aşk sözcükleri, diyalogları, Samantha William atışmaları, hiçbir şekilde ilgimi çekmeyen iki karakter. Dediğim gibi bu benim X-Files'ım değil..


Başlayalım;
mulder mulder değildi, mulder espiri yaptı Scully ye takıldı, Scully ben doktorum dedi dedi dedi başka bişey yapmadı, ama yine sonunda Mulder'ı o kurtardı.
bunlar tanıdık
ama tanıdık olmayan daha doğrusu yabancılaşan bir sürü şey var, Mulder ve Scully nin diyalogları komik, eksik, dolu değil,

yuvamız olayına hiç değinmeyeceğim, midem bulandı, ben shipper ım da Mulder ve Scully öpüşünce bile ayrılın bu kadar öpüşmeyin len dedim.
9 seoznda toplasan 4 kere öpüşmüşlerdi, bünyem alışık değil şaştım kaldım yani.
Scully nin çocuğa olan ilgisi, filme le ne bağlantısı olduğu belirsiz- bir bağlantısı yok-
william a ne oldu ayrıca?
_________________
MULDER: You were my friend, and you told me the truth. Even when the world was falling apart, you were my constant... my touchstone.
SCULLY: And you are mine.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
patient x
Sendika Üyesi
Sendika Üyesi

Kayıt: 13.04.2005
İletiler: 1379
Konum: Sakarya

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 10:35 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Filmi izlemek için İzmit’e gitmek zorunda kaldım ve iğrenç bir salonda filmi izledim..

Vur, parçala, dağıt şeklinde eleştiriler getirmeyeceğim filme sevdiğim yanları da olan, zayıf yanları da olan bir film izledim. Film süresince hiç sıkılmadım, keyifle izledim. Eski bölümlere yapılan göndermeler, Mulder-Scully’nin yanyana olması güzeldi

Bir kere bu film neyi amaç edinmiş bunu çözemedim. 5 sene önce biten bir diziyi tekrar canlandırmak, izlemeyenlere izletmek, X-Files ölmedi bakım Mulder-Scully hala yaşıyor demekmi? Yoksa Mulder-Scully bu işten vazgeçtiler, X-Files bitti, bakın artık X-Files kalmadı bunu kafanıza sokunmu? Sanırım film için ikincisi geçerliydi...

Mulder ve Scully karakterleri için Ne Scully Scully, ne Mulder Mulder diyen eleştriler okudum. Bence karakterler olması gerektiği gibiydi. Mulder onca koşturmaca yaşamış ve son 5 yılda kaçıp saklanma psikoloji ile kafayı yemiş eski günlerini,eski heyecanlarını mumla arayan biri halinde. Scully de aynı psikolojideydi fakat kendi mesleğini yaparak Mulder’dan en azından daha derli toplu çıktı karşımıza. Scully kitapmı yazmış sanki bi kitabın üstünde adını gördüm. Filmi DVDsi çıkınca daha bi detaylı izlemek istiyorum

Filmde bir X-file yok deniyor fakat elinizde 2 konu var biri uzaylılar biri paranormal olaylar. Tabiki daha iyi bir konu olabilirdi ancak elimizdeki paranormal olaylarda ya seri katiller üzerine olacak yada haftanın canavarı olacak. Hal böyle olunca CC olayı bir seri katil hikayesi üzerinden götürmeye çalışmış. Mulderında Olaya ilgi göstermesi için Samatha’ya bağlantılı içinde kadınların kaçırılmasını düşünmüş basit bir hikaye işlenmiş. William üzerinden birşeyler yazılabilirmiydi diye düşündüm. Fakat diziyi hiç izlemeyen birine Samantayı anlatmak daha kolay. William şey bir deney, yok mucize, yok uzaylı, yok peygamber.. Ama Samahtha uzaylıların kaçırdığı kız kardeş açık ve net...Keşke işin bilimsel yanı olan kök hücre tedavileri, deneyler biraz daha derin işlenseymiş, bir miktar komplo da eklenseymiş güzel olacakmış.

Gelelim şabalak ajan xzibite. Filmde olması ne kattı acaba, olmasa ne olurdu. Oyunculuk,müzik ve araba tamirciliği arasında birde FBI ajanı olmayı deneyen muhterem şahıs. Sanki ben nerdeyim,filmmi çekiyoruz arabaya hoparlörmü takıcaz karmaşasında. İlk iş günündeki bir FBI ajanı gibi. Organ taşıma çantasını açma sahnelerindeki yüz ifadeleri ödüle layıktı. Birde amaçsız ajan Amanda var. Mulder’a sulandırmaya çalıştıkları ne idüğü belirsiz şahıs. Takip sahnesinde amanda için heyecanlandım şimdi çeker sikahını tak tak ateş eder diye ama olmadı çakma ajanlar bunlar. Birde filmde hiç silah patlamadı dimi? Genelde levye,odun vb kullanıldı. Sanırım bunları kullanmak daha ucuza geldi


Filmdeki en favori içimi sızlatan sahne Mulder ve Scully’nin FBI’a geldikleri sahneydi. Koridorda yürürlerken dizideki orada geçen sahneler gözümün önünden geçti. O sahnede flashbacklar ve duygusal bir müzik olsaydı ağlayabilirdim

Ve Skinner. Söylenecek tek şey var; geldi ve filmi kurtardı. 2 sahnede göründü ama film sanki onunla daha bir başka anlamlandı.

Basit, üstünde hiç düşünülmemiş (yada çok düşünüldüğü için bu hale gelmiş),konu görselliğin eksik olduğu bir film olmuş. Bunun sebebininde maddi yetersizlikler ve FOX davası olduğunu düşünüyorum. Eminim FS veCC’nin kafasındaki film bambaşkaydı.
_________________
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Problem

Kayıt: 19.01.2006
İletiler: 19
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pzr Eyl 14, 2008 11:53 pm    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
7-8 yıldır eşimle birlikte X-Files fanıyız diyebilirim, ve 2 yıldır bu filmi bekliyor , her gün izlediğimiz fox tv tekrarları ile kendimizi hazırlıyorduk filme , ben filmin fragmanı ve konusunu okuduğumda zaten bir fiyasko ile karşılaşacağımı tahmin etmiştim buna rağmen filmi izledikten sonra dizinin her hangi bir bölümü kadar dahi emek verilmediğini düşündüm ve fiyasko beklentim boşa çıkmadı , en azından ilk çekilen x-files filminin devamını yapsalardı , ya da mitoloji bölümlerinin devamını diye bekledim, ama gerçekten olmamış, beğenemedik , beğenmek istiyorum dedim ama beğenmedim.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
emremektup
Çaylak
Çaylak

Kayıt: 07.01.2007
İletiler: 126
Konum: Istanbul

İletiTarih: Pts Eyl 15, 2008 2:52 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
The X Files: I Want My Money Back
_________________
Hey Scully, ?u ?ey bir UFO mu yoksa yine frizbi mi oynuyorlar?
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder
desertfo6
Saha Ajanı
Saha Ajanı

Kayıt: 18.01.2006
İletiler: 336
Konum: San Diego

İletiTarih: Pts Eyl 15, 2008 9:55 am    İleti konusu: Alıntıyla Cevap Gönder
Filmin bence sakat olmasinin en buyuk nedeni CC ve FS'nin akillarina yeni bir fikir veya yaratici bir konsept geldiginden degil de studyo/fan baskisi yuzunden ve fan kitlesini sagip para kazanmak ugruna bu senaryoyu yazmis olmalari bence...Alelacele "X-Files olsun da ne olursa olsun , Icine Mulder ve Scully isimlerini koyalim tamam" der gibi. Zira her sey kopuk kopuk ve tutarsizdi. Ajanlar once Scully'e gidip Mulder'i bulmak istiyorlar. Neden acik hal hatir soracak halleri yok. Scully onlari pat diye temasa geciriyor. "Git sunlari gor canim ne cikar" diyecek nerdeyse. Mulder isteksiz "tuzak muzak" diyor ilk basta mantikli olarak. Ama Samantha'yi hayal ediverince 180 derece donus yapiveriyor...Davayi aliyor bu sefer Scully isteksiz ! "Ben canavarlari kovalamayi biraktim" "Sen hala kizkardesinin pesindesin (Scully hakli olmasina karsin bu noktada cok belden asagi vurma oluyor bu) "Bu isi ustlenirsen yarin sabah yatakta yanliz uyanirsin haaa" vs Karakterleri tutarli yazin bir dahaki sefer lutfen (tabi bir dahaki sefer olursa)

Yeni ajanlar olmamis....Doggett ve Reyes bunlara kiyasla cok daha olgun ve yetiskin duruyorlardi....

FBI Mulder'a yonelik insan avini nasil birakacak anlamadim ? Adamin pesinde derin devlet/super askerler var yahu...Kersh hatta "arkaniza bakmadan kitayi terk edin" demedi mi bunlara ? Bun Mulder ve Scully'nin yerinde olsam fimin basinda hemen tuyerdim FBI izimi bulsa

Father Joe karakterinin cok potansiyeli vardi ama Mulder Scully hikayesine gereksiz yere agirlik verildiginden pat diye gidivermis o da....

Kotu adamlarin motivasyonunu cozemedim belirsiz kalmis biraz. Ancak tum konuyu wikipedia'da okuyunca cozdum isi...

Dunyanin sonu geliyordu di mi Aralik 2012'de ? Zaman yarilanmis nerdeyse ne var ki gercegi bilen Mulder ve Scully'de tik yok....Berlirlenen tarih adim adim yaklasiyor ama hicbiri tavri bunu kaniksar gibi degil...Hicbir sey yapmiyorlar uyari icin veya Fight the Future'i kanitlamak icin. Kendilerine yeni ve muzmin bir hayat kurmus ikisi de hicbir seyi sallamiyorlar. Eger insanligin kaderi bunlara kaldiysa gercegi bilen bu ikisine yandik....

Sculy'nin hasta cocuk yan hikayesinin bir anlami var miydi varsa biri soylesin lutfen. Sanki filmi 90 dk'ya uzatmak icin konulmus ek ve gereksiz arti ilgisiz bir konuydu o.....

Son sahne tum fanlarla alay eder gibiydi....

Son olarak 30 milyon dolar butce nereye gitmis anlamadim. Produksyon acisindan vasat kalitede uzatilmis bir X Files stand alone bolumuydu bu. DD ve GA cok para istediler herhalde donmek icin....


En son desertfo6 tarafından Pts Eyl 15, 2008 10:17 am tarihinde değiştirildi, toplamda 2 defa değiştirildi.
Başa dön
Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM
İletileri göster:   
Yeni Konu Gönder   Cevap Gönder    Mesaj Panosu :: The X Files: I Want to Believe Saatler GMT +3 zaman dilimine göredir
Sayfa: « Önceki  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Sonraki »
6. sayfa (Toplam 11 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki iletilere cevap veremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumdaki iletilerinizi silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group phpBB2 Türkçe: phpBB Türkiye 
X-Files by Scott Stubblefield